یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بندر

حوزه / معاون ارتباطات حوزوی دفتر نمایندگی ولی فقیه در هرمزگان با تأکید بر اینکه مبلغین در صف اول جهاد تبیین نقش بسزایی بر عهده دارند، گفت: از رسالت‌ روحانیون، تبیین حقایق مبانی فکری، ارزش‌های اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلام حقیقی و آرمان‌های انقلاب در جامعه است.

حجت الاسلام سلطانی معاون ارتباطات حوزوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، ضمن تسلیت ایام عزای سرور و سالار شهیدان، اظهار داشت: واقعه کربلا در طول تاریخ حقیقتی راستین و صدای گویای اسلام در برابر ظلم و ستم می‌باشد.

وی با بیان اینکه حرکت امام حسین(ع) از مدینه به سمت کوفه یک حرکت تبیین گونه است، گفت: تبیین مسئله امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح امت که دست خوش انحرافات قرار گرفته شده، از جمله اهداف امام حسین(ع) بوده است.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان یادآور شد: در واقع تبلیغ و تبیین در کنار همدیگر قرار گرفته‌اند و در تبلیغ، هدایت‌گری و تبیین دو بال در جهت روشنگری افکار عمومی می‌باشند.

حجت‌الاسلام سلطانی به فرمان رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت جهاد تبیین اشاره کرد گفت: تبیین در مقطع کنونی اهمیت بسزایی در جامعه اسلامی دارد و بدون تردید نیاز اساسی جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه مبلغین در صف اول جهاد تبیین نقش بسزایی بر عهده دارند، خاطر نشان کرد: از رسالت‌ روحانیون، تبیین حقایق مبانی فکری، ارزش‌های اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلام حقیقی و آرمان‌های انقلاب در جامعه است.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان یکی از مصادیق جهاد تبیین را مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در ارزش‌ها دانست و اظهار داشت: همان گونه که بعد از واقعه عاشورا حضرت زینب(س)، نقش روشنگری و تبیین را ایفا کردند، مبلغین نیز امروز وظیفه حفظ پیام‌های عاشورا و نشر روایت صحیح آن را در جامعه بر عهده دارند.

وی افزود: منبر یک رسانه تبلیغی در جهت روشنگری و تبیین مسائل روز است که باید با ظرافت‌های خاص، راهگشای زدودن انحرافات باشد.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر نمایندگی ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: در جنگ رسانه‌ای که دشمن باورها و اعتقادات مردم را مورد هدف قرار داده، مبلغین با روش تبیین مسائل روز، لازم است بستر آگاه سازی مردم را بوجود آورند.

حجت الاسلام سلطانی خاطر نشان کرد: با سلاح تبیین، می‌توان بستر مستحکم‌تری بر اساس رسالتی که برای جذب، آموزش آموزه‌های دینی و برنامه‌ریزی دقیق که بر عهده داریم را فراهم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha