جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ زهیر جعید

حوزه/ شیخ زهیر جعید، با بیان اینکه تجمع علمای مسلمان از زمان آغاز انقلاب بحرین با آن و در کنار آن بوده است، افزود: بحرین بخش جدایی ناپذیر محور مقاومت است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ زهیر جعید نایب رئیس هیئت مدیره تجمع علمای مسلمان لبنان در مراسم رونمایی از دیوار نگاره "بحرین در مسیر فلسطین" که در لبنان رونمایی شد، با بیان اینکه این دیوار نگاره که ملت بحرین به ملت فلسطین تقدیم کرده، بیانگر نمادی است، افزود: بحرین بخش جدایی ناپذیر محور مقاومت است.

وی تصریح کرد: تجمع علمای مسلمان لبنان از زمان آغاز انقلاب بحرین با آن و در کنار آن بوده است؛ چراکه این انقلاب یک جنبش در برابر ظلم بوده است.

انقلاب بحرین، طایفه ای و مذهبی نبوده و بلکه یک جنبش ملّی و اسلامی است

شیخ جعید ادامه داد: مردم بحرین از اول می دانستند که این رژیم ها، رژیم هایی مزدور هستند که با رژیم صهیونیستی همکاری می کنند.

عضو تجمع علمای مسلمان با بیان اینکه انقلاب بحرین، طایفه ای و مذهبی نبوده و بلکه یک جنبش ملّی و اسلامی است، افزود: ما تحت تأثیر توطئه ها و تبلیغات قرار نگرفتیم و همچنان در کنار ملت مظلوم بحرین، علما و رهبران آن به ویژه آیت الله عیسی قاسم ایستاده و می ایستیم.

فلسطین به رهبری آیت الله خامنه ای آزاد می شود

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه دیوار بتنی از رژیم صهیونیستی حمایت نمی کند، گفت: همانطور که سید مقاومت وعده داده است، نبرد آینده در سرزمین فلسطین خواهد بود.

شیخ جعید تأکید کرد: مردان مقاومت و مجاهدان محور مقاومت این دیوار ها را ویران خواهند کرد و دیگر صهیونیست ها از دست مقاومت اسلامی لبنان تا ارتش سوریه و ملت و رئیس جمهور آن تا حشد الشعبی عراق و انصار الله یمن تا ایران رهبر مقاومت در امان نخواهد بود.

وی در پایان بیان داشت: مقاومت از شیعه و سنی و تمامی آزادگان جهان زیر پرچم و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای رهبر مقاومت تمامی فلسطین را آزاد خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha