جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
زهیر جعید

حوزه/ نظام بحرین تلاش می کند به اشکال مختلف قیام بحرین را به خشونت بکشاند تا بتواند از این طریق خشونت های خود در حق مردم بحرین را توجیه کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ زهیر جعید دبیر تجمع علمای لبنان تاکید کرد که علمای مسلمان، حامی ملت بحرین و خواسته های آنها هستند و همبستگی خود را با انقلاب مسالمت آمیز و مدنی آنها اعلام می کنند و این در حالی است که نظام بحرین تلاش می کند به اشکال مختلف این قیام را به خشونت بکشاند تا بتواند از این طریق خشونت های خود در حق مردم بحرین را توجیه کند.

زهیر جعید در نشست همبستگی انجمن حقوق بشر بحرین در روز جمعه گفت: مهم ترین ویژگی انقلاب بحرین، ملی بودن و فراگیر بودن آن است و اینکه تا کنون رنگ و بوی مذهبی و طایفی به خود نگرفته و همچنان نیز مسالمت و وحدت گرایی خود را حفظ کرده است. وی افزود میان انقلاب واقعی بحرین و رفتار مدعیان انقلاب در سوریه و عراق از زمین تا آسمان تفاوت است.

جعید گفت تمام مردم بحرین به واسطه ظلم و ستم و سرکوب ها و احکام ظالمانه نظام حاکم در رنج و عذابند اما وحدت ملی و اسلامی و مسالمت آمیز این جنبش در نهایت پیروز این میدان خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha