سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تبریز

حوزه/ همایش مشترک مدیران مدارس علمیه و رابطین مرکز خدمات آذربایجان شرقی با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت رابطین مرکز خدمات، امروز در اردوگاه الغدیر تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، همایش مشترک مدیران مدارس علمیه و رابطین مرکز خدمات استان با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت رابطین مرکز خدمات، امروز در اردوگاه الغدیر تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی مدیرکل مرکز خدمات آذربایجان شرقی در ابتدای این همایش با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی هدفمند به جامعه هدف، به نقش مدیران مدارس و رابطین مرکز در دستیابی به اهداف پرداخت.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های جهادی رابطین در طول سال‌های گذشته، اظهار داشت: با روحیه ایثار و فعالیت جهادی رابطین مرکز خدمات امروز شاهد خدمت رسانی به دورترین نقاط استان هستیم و لذا گسترش و تقویت این اقدامات را مرهون مجاهدت بیش از پیش این جمع هستیم.

گفتنی است در این همایش که به صورت خانوادگی و در محل اردوگاه الغدیر تبریز با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از مدیران مدارس و رابطین مرکز خدمات برگزار شد، شرکت‌کنندگان علاوه بر دوره‌های آموزشی رابطین، از کارگاه‌های بهداشت و سلامت، فرهنگی و مشاوره نیز بهره‌مند شدند.

در پایان این نشست نیز نمایندگان سازمان جمعیت هلال‌احمر و شبکه بهداشت استان، به منظور هماهنگی و تشریح برنامه‌های مشترک با مرکز خدمات حوزه علمیه، به بیان نکاتی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha