شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شهید اسکندری

حوزه/ علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه استان فارس همراه با امواج شکوهمند مردم در مراسم تشییع شهید سردار اسکندری شرکت خواهند کرد و وجود خود را به زلال معرفت و معنویت پویندگان طریق عشق شستشو خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حوزه علمیه فارس در پیامی بازگشت پیکر مطهر شهید سردار حاج عبدالله اسکندری را تبریک و تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا(احزاب ۲۳)

شهادت، کیمیای دلدادگی در چشمه سار بندگی پروردگار است که هر کسی را لایق آن نمی کنند و مهر تابان معرفت به آن را به هر کوهساری نمی تابند.

و اینک شهر شهید پرور شیراز میزبان شهیدی دیگر از تبار اصحاب عاشورایی سید الشهدا علیه السلام است که اگر چه پیکر بی سرش یادآور غربت ارباب است اما قامت چون سرو او تجلی شکوه یاران حسین بن علی در کربلاست.

شاگردان مکتب امام صادق علیه السلام در حوزه علمیه استان فارس با ارج نهادن به مقام شامخ شهدای بزرگوار اسلام، بازگشت پیکر مطهر شهید بی سر جبهه بین الملل مقاومت در استان فارس سرتیپ پاسدار شهید حاج عبدالله اسکندری را به مردم شریف استان و به ویژه خانواده مکرم آن شهید والامقام تبریک و تسلیت می گویند و در این ایام پر حزن و ماتم محرم از خداوند متعال بهره مندی از شفاعت آن شهید عزیز را خواستارند.

علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه استان فارس همراه با امواج شکوهمند مردم در مراسم تشییع آن شهید جاودانه شرکت خواهند کرد و وجود خود را به زلال معرفت و معنویت پویندگان طریق عشق شستشو خواهند داد.

مدیریت حوزه علمیه استان فارس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha