پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
شهید اسکندری

حوزه/ رئیس قوه قضائیه گفت: در میان دلیرمردان سرافراز و کواکب آسمان غیرت و شجاعت، نام و آوازه سردار «عبدالله اسکندری» درخشان و پر تلألو است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه طی پیامی شهادت سردار اسکندری را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»

همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، ماه شهادت و آزادگی و ایثار، ایران اسلامی بار دیگر به شمیم شهدا عطرآگین شد؛ این بار شهدایی که در زمره رهروان طراز اول و برجسته مکتب حسین بن علی(ع) هستند و عاشقی و حریت و دفاع از کیان دین را فرسنگ‌ها دورتر از خانه و کاشانه مشق کردند و برای حراست از حرم آل الله، جان عزیزشان را در طبق اخلاص نهادند.

در میان این دلیر مردان سرافراز و کواکب آسمان غیرت و شجاعت، نام و آوازه سردار «عبدالله اسکندری» درخشان و پر تلألو است، سرداری که در ایام دفاع مقدس، پیوسته در سرزمین‌های نور و حماسه، شهادت را می‌جویید و عاقبت، رزق و روزی‌اش پاسداری از حرم عقیله بنی هاشم(س) و فوز عظیم شهادت در این راه با سری جدا از پیکر شد.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت بابت شهادت این بزرگمردان عاشورایی به ویژه شهید عبدالله اسکندری به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و نایب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و خانواده‌های صبور و همرزمانشان، از عموم مردم حسینی و شهید پرور ایران اسلامی که در آیین‌های وداع و تشییع پیکرهای مطهر این شهدا، حضوری پر شور و شعور داشتند، قدردانی می‌کنم.

غلامحسین محسنی اژه‌ای
رئیس قوه قضائیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha