دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شهید اسکندری

حوزه/ جامعه روحانیت شیراز آحاد مردم شیراز را برای شرکت در تشییع پیکر شهید سردار اسکندری در روز عاشورا دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، جامعه روحانیت شیراز طی پیامی، اقشار مختلف مردم را به شرکت در تشییع پیکر سردار شهید عبدالله اسکندری در روز عاشورا دعوت کرد.

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

سلام و درود بیکران خداوند متعال نثار ارواح طیبه دلاور مردانی که با بذل جان شیرین خود شجره طیبه انقلاب و نظام مقدس اسلامی را آبیاری نمودند.

بازگشت پیکر مطهر سید الشهداء مدافعین حرم استان، شهید عبدالله اسکندری بعد از گذشت هشت سال از زمان شهادت و در ایام حزن و اندوه شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش دل های مردم شریف استان را کربلایی تر کرد.

عزت، امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی مرهون خون شهید اسکندری هایی است که از روزهای آغاز انقلاب اسلامی تاکنون در راه مقابله با بدخواهان اسلام ناب محمدی(ص)ایستادگی کرده اند و از راه های شکرگزاری این نعمات، تعظیم جایگاه شهیدان است.

جامعه روحانیت شیراز بازگشت پیکر مطهر شهید بی سر سردار عبدالله اسکندری را به رهبر انقلاب اسلامی، خانواده معزز شهدیان و ایثارگران به ویژه خانواده این شهید عزیز و عموم مردم ولایتمدار استان فارس تبریک و تسلیت عرض نموده و از تمامی اقشار مردم دعوت می نماییم با حضور گسترده خود در مراسم تشییع و تدفین این شهید سر از تن جدا جلوه ای دیگر از برکات خون شهیدان را به نمایش بگذارند. والسلام

جامعه روحانیت شیراز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha