پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
هاشمی امام جمعه ماکو

حوزه/ امام جمعه ماکو گفت : آمریکا و اروپا باید از لجاجت و تکبر دست بردارند، چرا که ایران، راهِ خنثی سازی تحریم را انتخاب کرده و برای رفع تحریم نیز از هرگونه کوشش منطقی و عزتمندانه کوتاهی نخواهد کرد.  

حجت الاسلام سید محمد هاشمی امام جمعه ماکو در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، با اشاره به سیره‌ عملی امام حسین(ع) در رضا و تسلیم بودن در پیشگاه الهی، اظهار داشت: از جمله صفات انسان‌های شایسته و کامل عبارت است از اینکه در مقابل مقدّرات الهی راضی و تسلیم باشند و در قلب و ظاهر هیچ‌گونه اعتراضی نداشته باشند.

وی افزود: امام حسین(ع) نمونه متعالی و کامل این صفت است که در رفتار و گفتارشان، رضایت و تسلیم در برابر حق موج می‌زند.

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در منطقه، به یک قدرت نظامی تبدیل شده و علاوه بر تامین امنیت ایران اسلامی، امنیت کشورهای همسایه و منطقه را نیز تأمین می‌کند و امروز دشمنان امت اسلامی و ملت ایران از قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران هراسان هستند.

وی با اشاره به تحریم شش شرکت و یک نفت‌کش خارجی به اتهام ارتباط با ایران توسط آمریکا، خاطر نشان کرد: آمریکا امروز باید بداند، مسئولان فعلی دولت و مجلس ایران، آماده هستند هرگونه اقدامی که آمریکا انجام دهد را متقابلا با پاسخ دندان شکنی جواب دهد.

امام جمعه ماکو یادآور شد: آمریکا و اروپا باید از لجاجت و تکبر دست بردارند، چرا که ایران، راهِ خنثی سازی تحریم را انتخاب کرده و برای رفع تحریم نیز از هرگونه کوشش منطقی و عزتمندانه کوتاهی نخواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha