شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1038665
۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹
5ف

حوزه / عزاداران شهرها و روستاهای کاشان و آران و بیدگل امروز، همزمان با روز عاشورا در قالب هیئت‌های مختلف صحنه‌های پرشوری از عزاداری سالار شهیدان را به تصویر کشیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، عزاداران شهرها و روستاهای کاشان و آران و بیدگل امروز، همزمان با روز عاشورا در قالب هیئت‌های مختلف صحنه‌های پرشوری از عزاداری سالار شهیدان را به تصویر کشیدند.

مردم دارالمومنین و ولایتمدار کاشان با برپایی ایستگاه‌های صلواتی، اجرای مراسم تعزیه و شبیه خوانی در حسینیه‌ها، تکایا، خیابان‌ها و بازار و با حضور در دسته‌جات سینه زنی و زنجیرزنی به نحو شایسته مراسم عاشورای حسینی را برگزار کردند.

همچنین علاوه بر کاشان و آران و بیدگل، در شهرهای نطنز، بادرود، قمصر، نیاسر، مشهداردهال، امامزاده آقا علی عباس، برزک، قهرود، سفیدشهر، ابوزیدآباد و نوش آباد نیز مردم متدین و ولایتمدار منطقه کاشان با حضور در بیش از هزار هیئت حسینی، اوج ارادت و عشق خود را به سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش نشان دادند.

اقامه نماز ظهر روز عاشورا، به یاد نماز امام حسین(ع) و یاران حضرت در روز عاشورا، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان، در میدان کمال الملک نیز پایان بخش مراسم عاشورا در شهرستان کاشان بود.

شایان ذکر است مراسم عاشورای حسینی صبح امروز از طرف نماینده ولی فقیه در کاشان با حضور روحانیون، طلاب مدارس علمیه، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم، در مسجدکمال الملک کاشان برگزار شد.

انتهای پیام. /

برگزاری مراسم روز عاشورا در کاشان +عکس

برگزاری مراسم روز عاشورا در کاشان +عکس

برگزاری مراسم روز عاشورا در کاشان +عکس

برگزاری مراسم روز عاشورا در کاشان +عکس

برگزاری مراسم روز عاشورا در کاشان +عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نطنزی FR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    10 0
    سلام آقای خبرنگار و مدیریت محترم خبرگزاری شهرستان نطنز جزو استان اصفهان است. نطنز جزو منطقه کاشان نیست. اینو از کجا اوردید؟؟؟؟؟
  • حامد طیبی IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    سلام.نطنز و بادرود زیر مجموعه کاشان نیستند.نطنز و بادرود جز شهرستان نطنز هستند و مستقل از کاشان.
  • بهروز خسروی سرشکی DE ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    شهرستان نطنز زیر مجموعه استان اصفهان میباشد..
  • سعبد US ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    سلام جناب خبرنگار محترم نطنز جزو حوزه و شهر کاشان نست نطنز خود به تنهایی شهرستان نطنز است از توابع استان اصفهان. نطنز مهد و تمدن و تعزیه ایران است و پایتخت هسته ای ایران لطفا نطنز را از حوزه کتشان جدا کنید و به تقسیمات کشوری خود اغنا کنید
  • علی IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    نطنز زیر مجموعه کاشان نیست لطفاً اصلاح بفرمایید.
  • جواد IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    اقای از همه جا بیخبر نطنز چه ربطی به کاشان داره شهرستان نطنز جدا از کاشانه و کلی مراسم در ان مخصوصا ابیانه نطنز انجام میشود
  • مهدی DE ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    نطنز جز کاشان نیست
  • مریم نادری فر IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    0 0
    نطنز از شهرستانهای استان اصفهان هست نه کاشان
  • بهنام IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    0 0
    نطنز و بادرود ربطی به کاشان ندارند لطفا اصلاح کنید