جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ حضور اولین گروه‌های جهادی حوزوی در بندپی بابل

گروه‌های جهادی حوزوی با حضور در ۱۹ روستای کم برخوردار بخش بندپی شرقی در کنار فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی به رفع محرومیت‌ها و گسترش آبادانی در منطقه می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، قرارگاه جهادی حوزه‌های علمیه با هدف خدمت رسانی عمرانی و فرهنگی به مناطق کم برخوردار بخش بند پی شرقی شهرستان بابل آغاز به کار کرد.

این قرارگاه با حضور ۱۶ گروه جهادی حوزوی از سراسر کشور از ۲۱ مردادماه تا ۲۸ مرداد فعال است.

ببینید:

تصاویر/ حضور اولین گروه‌های جهادی حوزوی در بندپی بابل

حجت‌الاسلام ابوالفضل علیخانی، مسئول دبیرخانه‌ی هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه درباره جزئیات اردو گفت: در این قرارگاه گروه‌های جهادی حوزوی با حضور در ۱۹ روستای کم برخوردار منطقه در کنار فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی، به رفع محرومیت‌ها و گسترش آبادانی در منطقه می‌پردازند.

وی افزود: از آن جا که مشکل اصلی روستاهای منطقه، صعب‌العبور بودن راه‌ها و سخت شدن عبور و مرور در هنگام بارش برف و باران است، بنابراین تمرکز گروه‌های جهادی بر اصلاح جاده‌های روستایی خواهد بود.

مسئول قرارگاه جهادی حوزه‌های علمیه با اشاره به نقش مهم بانوان در ارتقاء سطح فرهنگی و جایگاه زن در دین اسلام، گفت: علاوه بر طلاب برادر، گروه جهادی خواهران حوزوی نیز در خیمه‌گاه خدمت حضور دارند. خواهران جهادی در این قرارگاه با برگزاری کلاس های آموزشی و تربیتی برای بانوان، کودکان و نوجوانان مشغول خدمت رسانی هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha