یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ جلسه شورای سیاستگذاری اولین جشنواره دوسالانه گفتمان خدمت در حوزه علمیه

حوزه/ جلسه شورای سیاستگذاری «اولین جشنواره دوسالانه گفتمان خدمت» با حضور رؤسا و نمایندگان موسسات و گروه‌های جهادی در شهر مقدس قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول هاجری رئیس ستاد خادمان افتخاری حوزه و انقلاب اسلامی، در ابتدای این جلسه، بر ضرورت حضور و مشارکت کلیه فعالان جهادی و موسسات و نهادهای مرتبط در اولین جشنواره گفتمان خدمت تاکید کرد.

وی افزود: این جشنواره که در لبیک به مطالبات رهبر معظم انقلاب برای ترویج و گسترش فرهنگ فعالیت های جهادی برای اولین بار برگزار می شود، با استقبال گرم گروه‌ها، مجامع و تشکل‌های جهادی مواجه شده است.

بر اساس این گزارش: در این جلسه به اتفاق آراء، حجت الاسلام علیخانی به عنوان اولین دبیر جشنواره انتخاب شد.

گفتنی است: جشنواره گفتمان خدمت با مشارکت ستاد خادمان حوزه و انقلاب اسلامی و دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه، مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی، فعالان دانش آموزی کودک و نوجوان، گروه‌های تبلیغی دفتر تبلیغات، اداره تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات، اداره مشارکت های اجتماعی و سازندگی جامعه المصطفی، برگزار می شود.

هدف از برگزاری این جشنواره معرفی فعالیت‌های فعالان جهادی حوزه برای محرومیت‌زدایی و خدمات رسانی به مناطق آسیب دیده در سراسر کشور می باشدو ایجاد شبکه فعالان جهادی در کشور و هم افزایی و همکاری های مشترک آنها، از دیگر اهداف جشنواره می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha