سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ جشنواره گفتمان خدمت در مازندران

حوزه/ براساس اعلام دبیرخانه شورای سیاستگذاری جشنواره گفتمان خدمت، جشنواره استان مرکزی روز چهارشنبه ۲۱ دی در اراک افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دبیرخانه شورای سیاستگذاری جشنواره گفتمان خدمت در بیانیه ای اعلام کرد: مراسم اختتامیه اولین جشنواره استانی گفتمان خدمت در استان مازندران، در حقیقت آغاز یک مسیر بلند و مبارک بود. نهال نوپای جشنواره گفتمان خدمت تازه جوانه زده است و در دیگر استانهای ایران اسلامی به زودی برگزار می‌شود.

مطابق برنامه اعلامی دبیرخانه دومین جشنواره استانی، روز چهارشنبه، ۲۱ دی ماه در استان مرکزی در شهر اراک برگزار می‌شود.

بیش از ۳۵ گروه تبلیغی، جهادی و نیکوکاری از خواهران و برادران طلبه در این جشنواره شرکت و گوشه ای از فعالیت‌ها و محصولات خود را به نمایش می گذارند.

دبیرخانه همچنین اعلام کرد: یک نسخه از گزارش مصور خدمات گروه های تبلیغی و جهادی و نیکوکاری روحانیون در هر استان گرفته شده و در قالب یک گزارش مستند و نیز مجموعه کتاب عکس با عنوان «گفتمان خدمت» در استان مربوطه منتشر می‌شود.

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره در همین ارتباط اعلام کرد: مؤسسات،گروه‌ها، آثار و فعالیت‌های برگزیده و برتر در جشنواره های استانی به جشنواره سراسری که سال آینده در تهران و قم برگزار می‌گردد، معرفی می شوند.

وی، تعامل و همکاری و هم افزایی گروههای خدمت و نیز انتقال تجارب و توسعه کشوری طرح های موفق و ایجاد شبکه جامع فعالان تبلیغی، جهادی و نیکوکاری را از جمله اهداف جشنواره استانی و کشوری اعلام کرد و در پایان تاکید کرد: جشنواره های خدمت، باطل السحر جنگ روانی دشمنان برای سیاه نمایی و نا امید سازی مردم است.

با معرفی خدمات و مجاهدت‌های خاموش به افکار عمومی و اقشار مختلف مردم،مثبت اندیشی،نشاط و امید در سراسر کشور عطر افشانی می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha