پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تبریز

حوزه/ معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: خواهران طلبه در همه عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی فعال هستند و توانمندسازی خواهران طلبه در عرصه‌های مختلف می‌تواند یاری‌گر ما در اجرای برنامه‌ها باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام رجبی معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران و حجت الاسلام ربانی مدیرکل برنامه‌ریزی و تدوین متون تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران روز گذشته از مدرسه علمیه فاطمیه سراب بازدید و با مدیر و کارکنان این مدرسه علمیه دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام رجبی معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران در این دیدار با اشاره به اهمیت توانمند کردن خواهران طلبه در عرصه‌های مختلف، اظهار داشت: خواهران طلبه در همه عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی فعال هستند و توانمندسازی خواهران طلبه در عرصه‌های مختلف می‌تواند یاری‌گر ما در اجرای برنامه‌ها باشد.

این دیدار که با هدف اطلاع از مشکلات مدرسه علمیه خواهران سراب برگزار شد، مدیر و کادر این مدرسه علمیه سوالات و مشکلات خود را با معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران در میان گذاشتند.

در ادامه خانم مصطفویان مدیر مدرسه علمیه فاطمیه سراب نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های مدرسه خواستار پیگیری‌ مشکلات زیر شد:

  1. زمان نامناسب پذیرش طلاب و آزمون ورودی، کمبود مراجعه کنندگان برای پذیرش به دلایل مختلف از جمله جذب با معدل‌ بالا
  2. برنامه‌های پژوهشی و فرهنگی، اصلاح مکرر برنامه‌های بودجه‌ای و نامتعادل بودن زمان دریافت و درخواست اجرای برنامه‌ها
  3. به خاطر واقع شدن این شهرستان در منطقه سرد سیر، جذب استاد برای مدرسه امکانپذیر نمی‌باشد، خصوصا باتوجه به بالابودن هزینه ایاب ذهاب از اساتید غیر بومی نیز نمی‌توان استفاده کرد
  4. محول کردن کارهای اجرایی و مصاحبه‌ای طرح امین به مدیریت استانی
  5. فراهم کردن شرایط قانونی برای ارتقای تحصیلات شاغلین و کادر مدرسه

در پایان این جلسه معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران و مدیرکل برنامه‌ریزی و تدوین متون تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران، ضمن استقبال از پیشنهادات و انتقادات مطرح شده، قول پیگیری و رفع مشکلات را دادند.

خواهران طلبه در همه عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی فعال هستند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha