جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با مدیر حوزه های علمیه کشور

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: حوزه‌های علمیه خواهران در چشم انداز ۱۴۱۴، به عنوان مرجع پاسخگویی به تمام مسائل مربوط به زنان با نگاه فراملی تعیین شده و برای رسیدن به این چشم انداز، اساتید در تدریس موفق، طلاب در اهمیت دادن به درس و مسئولین در ساماندهی امور نقش موثری دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور بهمراه حجت الاسلام مهدی محمدی مدیر حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی، امروز با حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، اظهار داشت: مشکلات و کاستی‌های حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی لازم است که بررسی و مورد حمایت قرار گیرد.

وی با اشاره به موفقیت طلاب خواهر در عرصه پژوهش، گفت: حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی، یکی از حوزه‌های موفق کشور در عرصه‌های فعالیت‌های پژوهشی است که رتبه‌های برتر در جشنواره علامه حلی را کسب کرده است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور نیز در این دیدار گفت: حوزه‌های علمیه خواهران در چشم انداز ۱۴۱۴، به عنوان مرجع پاسخگویی به تمام مسائل مربوط به زنان با نگاه فراملی تعیین شده و برای رسیدن به این چشم انداز، اساتید در تدریس موفق، طلاب در اهمیت دادن به درس و مسئولین در ساماندهی امور نقش موثری دارند.

نقش ویژه طلاب خواهر در مدارس امین و میزان اثرگذاری آن‌ها از دیگر محورهای گفت‌وگو در این دیدار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha