دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اراک

حوزه/ دبیر جشنواره گفتمان خدمت گفت: دشمنان امروز تمام سرمایه خود را به منظور تبلیغ و تحریف علیه دستاوردهای نظام اسلامی به کار گرفتند که راهکار مقابله با اینگونه تهدیدات جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، اختتامیه جشنواره گفتمان خدمت با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول هاجری رئیس شورای سیاستگداری جشنواره، حجت الاسلام ربیعی سرپرست حوزه علمیه استان مرکزی، خانم ملیحه وکیلی سرپرست حوزه علمیه خواهران استان و مجید مومنی مدیر کل کمیته امداد استان روز گذشته در محل مصلای بزرگ کلانشهر اراک برگزار شد.

مجید مومنی دبیر جشنواره گفتمان خدمت استان مرکزی در این مراسم اظهار داشت: دشمنان امروز تمام سرمایه خود را به منظور تبلیغ و تحریف علیه دستاوردهای نظام اسلامی به کار گرفتند که راهکار مقابله با اینگونه تهدیدات تبیین است.

وی گفت: جهاد تبیین از دیدگاه رهبری یک فرضیه است، همه ما باید در خصوص آن تمام تلاش خود را به کار ببندیم و همه مردم به منظور تحقق این امر مهم تلاش کنیم.

مومنی تصریح کرد: جشنواره گفتمان خدمت به صورت آزمایشی درهفته گذشته در شهرستان‌های استان قبل از برگزاری جشنواره اصلی به صورت نمادین برگزار شد و به مدت سه روز از بیست و یکم تا بیست و سوم در مصلای بزرگ بیت المقدس اراک با برپایی غرفه‌های ارائه خدمات و تبیین گفتمان دایر شده است.

در ادامه حجت الاسلام ربیعی سرپرست حوزه علمیه برادران استان مرکزی، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه نمادی از پرچمداری روحانیت در دوران انقلاب اسلامی است و امید است انجام این حرکات مورد رضای پروردگار واقع شده باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha