دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: جشنواره گفتمان خدمت تنها گوشه ای از خدمات طلاب برای مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران، در اختتامیه جشنواره گفتمان خدمت حوزه های علمیه خواهران و برادران، گروه های جهادی و مراکز نیکوکاری استان که در محل نمایشگاه ارشاد در ساری برگزار شد، بیان کرد: نهاد هایی که نماد خدمت و اخلاص هستند مثل کمیته حضرت امام، مدیرت های حوزه علمیه خواهران و برادران، سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد نخبگان جهادی، و دیگر دست اندرکاران، مایه خوشحالی هستند.

وی ادامه داد: غرفه هایی که تشکیل شد، نشان دهنده خلاقیت و ابتکار در فعالیت های جهادی و فرهنگی است و قطعا مازندران این ظرفیت دارد؛ چرا که مشت نشانه خروار است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی افزود: این غرفه ها و این جمع برای ما مایه خوشحالی و سربلندی است؛ هم از نظر خروجی که خدمات فرهنگی و جهادی به مردم شریف و ولایت مدار می دهند و هم در ایام مصائب و ابتلائات و ایام دیگر در کنار آنها حضور دارند.

وی تأکید کرد: نفس فعالیت در این زمینه ها و بروز و ظهور استعداد جوانان برای ما مهم است و مجموعه ها در کانون های فرهنگی، گروه های جهادی و حوزه های علمیه نشان دادند ظرفیت دارند و مهم تر از همه اینکه علاقه به این کار در میان نسل جوان بسیار بالاست و اراده و عزم آن موجود است؛ بیحالی و کسالت نیست، عزم و اراده و شوق است، تا اراده ای نباشد سعادتی هم نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه افزود: در این جشنواره تنها بخشی از توانمندی و خدمات این عزیزان به نمایش در آمد که برای جامعه ما مجهول است و مردم نمیدانند که این گروه ها چه حجم عظیمی از خدمات را در زمان های گوناگون ارائه می دهند و چه استعداد هایی در انها نهفته است؛ پس جهاد تبیین در این زمینه هم یک ضرورت است و ریا محمود و واجب است؛ امید واریم سرآغازی برای تداوم این راه، اتصال مجموعه های گوناگون به یکدیگر و تقویت خدمات با تعامل این ارگان ها با یکدیگر باشد.

وی بیان کرد: مردم باید بدانند جوان های فداکاری که در خطرناک ترین شرایط مانند کرونا و در خطرناک ترین اماکن مانند بیمارستان ها رفتند و خدمات ارائه دادند، اما فضای تبلیغاتی سنگین دشمن شرایط را طوری دیگر نشان می دهند اما باطل رفتنی و حق دیدنی و ماندگار است.

انتهای پیام 313/48

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha