سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: باید آثار و برکات فعالیت روحانیت اطلاع رسانی شده و جهاد تبیین در این زمینه به درستی انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندران، شب گذشته در نشست هم اندیشی برگزاری "جشنواره گفتمان خدمت" اظهار داشت: کمیته امداد افتخار دارد که به عنوان سرباز در خدمت حوزه علمیه و طلاب است و معتقدیم که خدمت به این اقشار برکت داشته و هرجا روحانیت ورود پیدا کرده، موفقیت حاصل شده است.

وی افزود: در مازندران از ۴۸۰ مرکز نیکوکاری که تاسیس کرده‌ایم، حدود ۲۲۲ روحانی در این مراکز با کمیته امداد همکاری دارند و ۹۰ مرکز نیکوکاری نیز با ریاست فرد روحانی اداره می‌شود و در ۳۶ مرکز به عنوان جانشین و معاون و مابقی به عنوان عضو، روحانیت حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه در طرح ۳۱۳ حوزه‌های علمیه با کمیته امداد همکاری دارند، تصریح کرد: هر جا روحانیت ورود پیدا کرده و چهره به چهره با خانواده‌های تحت پوشش ارتباط برقرار کرده، کار موفق بوده و برکات زیادی داشته است.

مدیر کل کمیته امداد مازندران خاطرنشان کرد: باید آثار و برکات فعالیت‌های روحانیت به مردم ارائه شود و جهاد تبیین در این زمینه به درستی صورت ‌گیرد و متاسفانه در این زمینه خوب عمل نکرده‌ایم.

وی یادآور شد: مازندران آمادگی لازم را برای برپایی جشنواره گفتمان خدمت با همکاری دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در استان، حوزه علمیه، سازمان تبلیغات، اداره اوقاف و امور خیریه، صدا و سیما و دیگر نهادها را دارد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha