شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اراک

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان مرکزی تصریح کرد: جشنواره «گفتمان خدمت» راهی برای معرفی گروه های جهادی طلبگی است.

خانم فاطمه امانی معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اراک گفت: طرح جشنواره «گفتمان خدمت» پیرو منویات و مطالبه خاص رهبر عزیزمان از مدیر حوزه های علمیه کشور و چند تن از مسئولین کشوری در راستای جهاد تبیین و بیان خدماتی که طلاب در قالب گروه های جهادی به مردم داشتند، اجرا می شود.

وی بیان کرد: جشنواره گفتمان خدمت در دو استان مازندران و مرکزی برگزار شده است، سپس به صورت ملی اسفند ماه در همه استان ها حول محورهای فرهنگی، اقتصادی، علمی، جهاد سازندگی و ... برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان مرکزی تصریح کرد: این جشنواره در راستای حضور داوطلبانه دفاع از کشور، انقلاب اسلامی و حریم اهل بیت(ع) و ستادهای پشتیبانی ارائه خدمات پیشگیرانه و امداد رسانی داوطلبانه در حوادث و رخدادهای طبیعی یا غیرمترقبه، انجام فعالیت های داوطلبانه در امور خیریه، ازدواج و... کمک به بیماران نیازمند، مشارکت داوطلبانه در سازندگی، آبادنی و محرومیت زدایی کشور، انجام فعالیت های داوطلبانه در حوزه های سلامتی و توان بخشی و کرونا، انجام فعالیت داوطلبانه در زمینه حفاظت از محیط زیست و کاشت نهال، انجام فعالیت های مشاوره ای فردی، خانوادگی و تحصیلی، انجام امور تبلیغی و فرهنگی برگزار می شود.

امانی در پایان خاطرنشان کرد: این جشنواره در استان مرکزی توسط ۴۷ گروه جهادی و مراکز نیکوکاری در قالب ۲۲ غرفه با حضور گروه های جهادی طلاب خواهر از۱۲شهر استان برگزار شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha