یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1069481
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
جلسه شورای اجرایی سومین جشنواره گفتمان خدمت

شورای اجرایی سومین جشنواره گفتمان خدمت با حضور نماینده ولی فقیه، مدیر حوزه‌ علمیه، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعی از مدیران کل و مسئولان فرهنگی و فعالان جهادی و بسیجی استان زنجان تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، شورای اجرایی سومین جشنواره گفتمان خدمت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان و با حضور مدیر حوزه‌ علمیه استان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعی از مدیران کل و مسئولان فرهنگی و فعالان جهادی و بسیجی تشکیل شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول هاجری، رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره و حجت الاسلام هرمز، دبیر جشنواره‌های استانی گفتمان خدمت حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین هاجری ضمن بیان خاستگاه و ضرورت گفتمان خدمت در برابر گفتمان سیاه نمایی دشمنان، گزارشی از برگزاری اولین و دومین جشنواره در استان‌های مازندران و مرکزی ارائه کرده.

وی اظهار کرد: جشنواره گفتمان خدمت به تدریج در همه استان‌های کشور برگزار و در سال آینده جشنواره سراسری در تهران برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان هم در این جلسه، گفت: تعاون، همکاری و هم افزایی مومنان در امور خیر و خدمت به مردم از توصیه‌های خداوند متعال در قرآن کریم و مایه گشایش و خیر و برکت در زندگی است.

امام جمعه زنجان افزود: معرفی و اطلاع رسانی خدمات انقلاب و حوزه و روحانیت به عموم جامعه موجب نشاط و امید به آینده است و انگیزه مشارکت همگانی در امور خیر و خدمت به محرومان را تقویت می‌کند و از مصادیق جهاد تبیین است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha