جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ایت الله دری نجف ابادی

حوزه/ آیت الله دری نجف آبادی گفت: همه مسئولین باید در کاهش هزینه های تشریفاتی و اختصاص آن به رفع مشکلات محرومین اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول هاجری، مسئول سیاستگذاری همایش گفتمان خدمت، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی، مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی، معاون امور اجرایی مشارکت‌های مردمی و جمعی از امدادگران با آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه شهر اراک دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در این نشست گفت: همه مسئولین باید در کاهش هزینه های تشریفاتی و اختصاص آن به رفع مشکلات محرومین اهتمام ویژه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: حذف برخی از اقدامات حاشیه ای و جایگزین کردن آنها با اقدامات واجب از ضروریات است.

وی افزود: برگزاری همایش گفتمان خدمت با مدیریت و راهبری کمیته امداد اقدامی ارزشمند به منظور تبیین گفتمان در جامعه و ارج نهادن به مقام روحانیون است.

آیت الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که دشمنان از انقلاب اسلامی سیلی خورده اند به دنبال ایجاد فتنه تفرقه افکنی و ایجاد اختلاف در جامعه هستند؛ افزایش بصیرت و انجام اقدامات موثر نیاز امروز جامعه است. امروز باید نهادهای انقلابی و در راس آنها روحانیت بسیار تلاش نمایند و نتیجه اقدامات و عملکرد خود را به جامعه به بهترین شکل ارائه نمایند.

وی گفت: روحانیون در شرایط سخت کرونا و شرایط دیگر مانند سیل زلزله و... همیشه در کنار مردم بودند و برای حل مشکلات مردم و خدمت رسانی به آنها تلاش می کردند؛ مجاهدت های خاموش و بدون تبلیغات روحانیون و اقدامات خواهران و برادران بسیجی بسیار ارزشمند و شایسته تجلیل و تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: به منظور تبیین درست خدمات روحانیون و نهادهای انقلابی ایجاد یک دبیرخانه و ارائه اطلاعات در این دبیرخانه به صورت شبکه ای از خدمات ارائه شده، اقدامات، برنامه ها، راهبردها و سیاست ها و در قالب کتاب، فیلم اسلاید،انیمیشن،شعر،گروه های سرود و اقدامات هنرمندانه به جامعه از اهداف مهم و ضروریات باشد.

مسئولان هزینه‌های تشریفاتی را کاهش دهند | رونمایی از  پوستر جشنواره «گفتمان خدمت»

معرفی مجاهدت های خاموش حوزه

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول هاجری، مسئول سیاستگذاری همایش گفتمان خدمت گفت: هدف از اجرای جشنواره گفتمان خدمت معرفی و ارائه مجاهدت های خاموش به صورت هنرمندانه است، ایجاد انگیزه و فضای امید و نشاط در جامعه، معرفی کار خوب در جامعه، ایجاد انگیزه برای افرادی که زمینه کار خیر در وجودشان نهادینه شده است و انتقال تجارب اقدامات ارزشمند از دیگر اهداف برگزاری همایش گفتمان خدمت است.

وی افزود: در سال جاری این همایش با محوریت روحانیت و تبیین اقدامات و خدمات روحانیون در جامعه به صورت پایلوت در دو استان مرکزی و مازندران برگزار می شود.

مسئول سیاستگذاری همایش گفتمان خدمت گفت: پس از بررسی و کسب نتایج در سالهای بعد این همایش به صورت گسترده در سطح های کشوری برگزار خواهد شد.

طرح گفتمان خدمت فرصتی برای تبیین خدمات حوزه و روحانیت

مجید مومنی، مدیر کل محترم کمیته امداد امام خمینی (ره)استان مرکزی گفت: از ابتدای برگزاری طرح گفتمان خدمت و جهاد تبیین به لطف خداوند استان های مرکزی و مازندران برای اجرای طرح برگزیده شدند که این انتخاب را فرصتی ارزشمند برای تبیین خدمات می دانیم.

وی افزود: تاکنون چندین جلسه تخصصی برای اجرای این طرح برگزار و کارگروه های تخصصی مشخص و انتخاب شده است.

در پایان این جلسه از پوستر جشنواره گفتمان خدمت رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha