چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام جمال قدرتی

حوزه/ مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: رهبر معظم انقلاب بارها نشان داده‌اند که با احاطه فکری و علمی که بر امور دارند، وجودشان برای این نظام و انقلاب بسیار حیاتی و ضروری است و عمل به منویات ایشان راه حل برون رفت از بسیاری مشکلات می‌باشد.

حجت الاسلام جمال قدرتی مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اظهار داشت: یکی از نعمت‌های بزرگی که باید قدردان آن باشیم، وجود رهبری فرزانه، حکیم و مدبر در کشور است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها نشان داده‌اند که با احاطه فکری و علمی که بر امور دارند، وجودشان برای این نظام و انقلاب بسیار حیاتی و ضروری است و عمل به منویات ایشان، راه حل برون رفت از بسیاری مشکلات می‌باشد.

این استاد حوزه عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که رهبر معظم انقلاب در بیشتر دیدارهای خود بدان تأکید داشته و دارند، مسئله اقتصاد است.

حجت الاسلام قدرتی خاطرنشان کرد: ارائه راهکارهای عملی و کاربردی برای ارتقاء سطح معیشتی مردم و ملت، همواره در کلام رهبری هویداست، ایشان راهکارها را به مسئولان ارائه می‌دهند، حال این مسئولان هستند که باید در مسیر عملیاتی کردن این فرمایشات لازم است تا حرکت کنند.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان، گفت: برای حل مشکلات کشور نباید نگاه ما به بیرون از مرزها باشد، بلکه لازم است به نخبگان ملی و جوانان‌مان در بحث تولید علم و ثروت توجه کافی داشته باشیم، زیرا تاریخ نشان داده هر کشوری که نگاهش برای توسعه به دیگر دول باشد، هرگز توسعه‌ای به معنای واقعی نخواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha