پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شهید ابوتر ابی

حوزه / امام جمعه موقت تهران گفت: سید آزادگان حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر ابوترابی برای تقویت روحیه مقاومت و ایمان اسرا از هیچ اقدام و ایثاری دریغ نکرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به ویژه سردار آزادگان حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر ابوترابی فر گفت: حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد پس از حضور در جمع اسرا، با هدایت حکیمانه و تمسک به ائمه معصومین(ع) و معنویت، سعه صدر و حلم و بردباری فوق العاده، مکر و حیله دشمنان بعثی را بی تأثیر کرد.

وی افزود: سید آزادگان حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر ابوترابی فر با مجاهدتهای دلیرانه خود خدمات بسیار ارزنده به اسلام و انقلاب اسلامی ایران کرد که در تاریخ کشورمان ماندگار شد.

امام جمعه موقت تهران گفت: سید آزادگان همیشه جهت تقویت روحیه مقاومت و ایمان اسرا از هیچ اقدام و ایثاری دریغ نکرد و هدف و راه را به آنان نشان می داد.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با همه ارزش‌ها و آرمان‌ها در اسارت گاه‌های دشمن بعثی می‌درخشید، لذا آزادگان عزیز دشمن را اسیر خود کرده بودند.

وی ادامه داد: این شکوه، بالندگی و اقتدار در زندان های رژیم بعثی، آزادگان را در جایگاهی ممتاز قرار داد؛ آزادگان اسارت‌گاه‌های دشمن بعثی را به یک مدرسه به معنای واقعی کلمه تبدیل کردند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی اظهار کرد: صبر و استقامت آزادگان ما برای همه تاریخ از گذشته تا امروز و آینده درس دارد. امروز جبهه مقاومت که در شرق و غرب دنیا مقابل باطل ایستادگی می‌کند دستاورد الگوگیری از مقاومت و ایستادگی رزمندگان و آزادگان ما در دوران جنگ و اسارت است.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: ۲۶ مرداد سالروز ورود سرافرازانه آزادگان به آغوش ملت به میهن فرصتی مغتنم برای پرداختن به رشادت های این دسته از رزمندگان اسلام است که با رفتار و منش خود در دوران اسارت برای دنیا پیام مقاومت و ایستادگی حق در برابر باطل را مخابره کردند.

سید آزادگان روحیه مقاومت و ایمان را در اسرا تقویت کرد

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha