پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: دستور کار اصلی فرمان مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین» است و رسانه‌ها به عنوان مجاهدان خط مقدم این عرصه باید وارد میدان شوند، البته تا کنون نیز این حضور چشمگیر بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین، ظهر امروز در دیدار با دست اندرکاران برنامه "معارفی تا آسمان" سیمای مرکز قزوین، اظهار داشت: سه اولویت در «جهاد تبیین» وجود دارد، که عبارتند از تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، انعکاس اصول انقلاب اسلامی و شکستن هیمنه پوشالی غرب.

حجت الاسلام معبودی افزود: رسانه‌ها باید در جامعه در مقابله با دسیسه‌های دشمنان مسئولیت پذیر باشند و با روحیه انقلابی‌گری و پویایی با تولید اثر در تراز انقلاب اسلامی در جهاد تبیین نقش ایفا کنند و هدایت‌گر باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین یادآور شد: دشمنان در ۲ عرصه اقتصادی و رسانه در تلاش هستند تا به کشور ضربه بزنند و رسانه در این کارزار، به عنوان سربازان جنگ رسانه‌ای باید به وظیفه خود عمل کنند و آرمان‌های انقلاب اسلامی را در جامعه بیش از پیش تبیین کنند.

وی تصریح کرد: دستور کار اصلی فرمان مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین» است و رسانه‌ها به عنوان مجاهدان خط مقدم این عرصه باید وارد میدان شوند، البته تا کنون نیز این حضور چشمگیر بوده است.

حجت الاسلام معبودی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری اخیراً با صدور فرمان جهاد تبیین، یک حرکت همگانی در راستای مبارزه با دشمن را آغاز کردند تا بر مبنای آن، در برابر هجمه شیطانی دشمنان اسلام در عرصه‌های رسانه‌ای، فضای مجازی و اطلاع‌رسانی، هر فرد از جامعه خود را مکلف بداند تا واقعیت‌ها را به‌طور روشن تبیین نماید.

وی با بیان این‌که تبیین ریشه در تاریخ دارد و رسالت پیامبران نیز تبیین حقایق عالم بوده است، یادآور شد: تبیین یکی از کارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در ارزش‌ها است و به همین علت مقام معظم رهبری بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید داشته و دارند.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: دشمنان با روش‌های مختلف چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم، به مقابله با انقلاب اسلامی پرداخته‌اند، چرا که یکی از اهداف اصلی آنها جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی به سایر نقاط جهان است.

وی خاطر نشان کرد: در حالی که دشمنان از ترس سرایت انقلاب به اقصی نقاط عالم، ساز مخالفت با نظام جمهوری اسلامی را کوک کرده‌اند بنابراین ضروری است تا همگان از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به نحو شایسته‌ای صیانت و پاسداری نمایند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha