پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام شهسواری

حوزه/ مسئول دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: رسانه یکی از عناصر اصلی جهاد تبیین است که اکنون ضرورت حرکت در مسیر تحقق آن، بیش از دوره‌های دیگر احساس می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام غلامحسن شهسواری مسئول دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، ظهر امروز در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه استان قزوین اظهار داشت: انصافا اصحاب رسانه استان قزوین در انعکاس فعالیت‌ها وبرنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین بسیار کوشا و فعال هستند که جای تقدیر است.

وی به نقش مهم اصحاب رسانه در جامعه اشاره کرد و گفت: امروزه رسانه‌ها نقش بی‌بدیلی در مسیرسازی و شکل دهی افکار عمومی دارند و به عنوان بازوان اصلی شکل دهی افکار عمومی، در عرصه روایت سازی، تبیین، روشنگری و هدایت جامعه‌ می‌توانند مثمر ثمر واقع شوند.

مسئول دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، تصریح کرد: رسانه یکی از عناصر اصلی جهاد تبیین است که اکنون ضرورت حرکت در مسیر تحقق آن، بیش از دوره‌های دیگر احساس می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید دارند، یادآور شد: کار اصحاب رسانه، جهاد تبیین و بار اصلی این جهاد نیز بر دوش خبرنگاران است.

حجت الاسلام شهسواری تصریح کرد: اگر تبیین بعد از واقعه کربلا نبود، کربلا در کربلا می‌ماند و سخنان حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) در شام، یزیدیان را رسوا و حقیقت را بر مردم آشکار نمی‌کرد.

وی با بیان اینکه امروز جنگ در فضای مجازی است، گفت: به همین دلیل رهبر معظم انقلاب بر موضوع جنگ نرم و جهاد تبیین تاکید دارند، چرا که دشمنان تلاش می‌کنند تا شناخت جامعه را از انقلاب اسلامی تغییر دهند.

حجت الاسلام شهسواری با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، مطرح کرد: نامگذاری سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت، این پیام روشن را به همراه خود دارد که نظام جمهوری اسلامی ایران تداوم راه و سبک مدیریتی این دو شهید انقلاب را به منزله راه و مسیر شاخص دولتمردان در نظر گرفته است.

وی اظهار کرد: شهیدان والامقام، رجایی و باهنر با تکلیفی متأثر از اعتقاد و ایمان، برای نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا کردند و لذا امروز مسئولان لازم است با الگوبرداری از این بزرگان، شیوه و منش آنها را به کار گیرند.

همچنین حجت الاسلام شهسواری در این نشست از برگزاری مراسم شهید رجایی در هفته دولت در استان قزوین خبر داد.

گفتنی است در پایان از فعالیت‌ها و اقدامات خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین تقدیر شد.

رسانه از عناصر اصلی جهاد تبیین است

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha