شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/نشست خبری استاندار قم

حوزه/استاندار قم درس بزرگ شهدا برای همگان و به‌ویژه مدیران را تلاش و خدمت بی‌منت دانست و افزود: شهدا با ایثار جان خود که بزرگ‌ترین سرمایه آنان بود به ما نشان داده‌اند که باید در تلاش و خدمت بی‌منت به مردم کوشا باشیم و ارتباط با مردم را همواره در دستور کار قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید محمدتقی شاهچراغی صبح امروز در آیین تجدید میثاق مدیران استانی با شهدا به مناسبت آغاز هفته دولت که در گلزار شهدای امامزاده علی بن جعفر (ع) برگزار شد، ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و تبریک آغاز هفته دولت اظهار داشت: مزار شهدا سند افتخار و جاودانگی ایران اسلامی است، چراکه این شهدا با تقدیم جان خود سبب تثبیت انقلاب اسلامی شدند.

وی با بیان اینکه استان قم ۶۰۹۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است ابراز کرد: در دنیا قهرمانان ملی کسانی بوده که برای کشورها جان‌فشانی می‌کنند و در ایران اسلامی نیز این شهدا که خیلی از آن‌ها با اصرار خانواده راهی جبهه شده و به خیل شهادت رسیدند، قهرمانان ملی هستند.

استاندار قم درس بزرگ شهدا برای همگان و به‌ویژه مدیران را تلاش و خدمت بی‌منت دانست و افزود: شهدا با ایثار جان خود که بزرگ‌ترین سرمایه آنان بود به ما نشان داده‌اند که باید در تلاش و خدمت بی‌منت به مردم کوشا باشیم و ارتباط با مردم را همواره در دستور کار قرار دهیم.

وی با تأکید بر اینکه مردم قدردان خدمات هستند، تصریح کرد: در مسیر شهدا قدم برداشتن و خدمت به مردم در زندگی‌ها اثرگذار است و در این مسیر مردم نیز قدردان خدمات هستند.

شاهچراغی درست کار کردن و تلاش بی‌وقفه در شرایط سخت و تحریم کشور را درس بزرگ شهدا برشمرد و گفت: کارهای زیادی در سال‌های گذشته انجام‌شده ولی کافی نیست و در کنار مزار شهدا باید پیمان ببندیم که با قدرت و قوت بیشتر خدمت کرده و گره کار مردم را باز کنیم.

وی با اشاره به اینکه خیلی از گره‌گشایی‌ها نیازی به پول ندارد و می‌توان با تکریم، هدایت و حرف مردم شنیدن راهکارهای مناسب را احصا کرد، یادآور شد: فضای شهدا یکدلی، همراهی و دوستی بوده و با آنکه هر دستگاه و فردی ضوابطی برای کارها داشته ولی می‌توان با هماهنگی و همپوشانی گره مشکلات بین سازمانی مردم را حل کرد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: محبت به اهل‌بیت(ع) و ولایت‌پذیری از شاخصه‌های شهداست که می‌توان با تکیه بر این مهم گره کار مردم را باز کرد.

وی از برگزاری یادواره شهدای دولت در هفته دولت خبر داد و اظهار داشت: با در پیش بودن کنگره ملی شهدای استان، باید با قوت و قدرت پای‌کار شهدا باشیم و از این فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha