دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار سرپرست مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان با فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان

سرپرست مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان گفت: سه هزار طلبه خواهر در سی و پنج مدرسه علمیه در سراسر استان خوزستان در حال تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، خانم فاطمه مطوس، سرپرست مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان با سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سرپرست مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و امام سجاد (ع) بیان داشت: از ابتدای آغاز به فعالیت حوزه علمیه خواهران خوزستان تاکنون حدود سه هزار طلبه دانش آموخته شده اند و در زمینه‌های تبلیغی، اجتماعی، آموزشی و جهادی در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به روحیه جهادی طلاب خواهر حوزه علمیه، اظهار کرد: هر زمان نیاز به حضور نیروهای جهادی در کشور احساس شد، طلاب خواهر با رعایت همه شئونات و جوانب، در کف میدان خدمت رسانی به آسیب دیدگان و محرومین حاضر بوده‌اند.

همچنین در ادامه این دیدار سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان به اهمیت انعکاس فعالیت های بانوان طلبه اشاره و بیان کرد: تبلیغ عملکرد و اقدامات صورت گرفته منافاتی با کار برای خدا ندارد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: سپاه آمادگی تأمین اساتید برای تربیت و توانمندسازی مبلغین به منظور مقابله و پاسخ به شبهات فِرَق و مذاهب را دارد.

لازم به ذکر است که در ادامه این دیدار در خصوص مراسم پیاده روی اربعین و همایش خواهران طلبه استان خوزستان گفت‌وگو و تصمیماتی گرفته شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha