سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1040935
۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
گام های خوشبختی

حوزه/ کارگاه مهارت افزایی ارتباط زوجین با موضوع «شناسایی علل ایجاد تعارض در خانواده ها» در مدرسه علمیه الزهرا(س) اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز کارگاه مهارت افزایی ارتباط زوجین با موضوع «شناسایی علل ایجاد تعارض در خانواده ها» به میزبانی مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک برگزار شد.

رفعت السادات طباطبایی، از اساتید حوزه خواهران در این نشست بیان کرد: یکی از عللی که باعث ایجاد تعارض در خانواده می شود این است که اعضای خانواده به ضرورت گفت‌وگوی صمیمانه میان اعضای خانواده آگاه نیستند.

وی ادامه داد: در گفت‌وگو میان اعضای خانواده خصوصا زن و شوهر محبت و مودت شکل می گیرد و از این محبت و مودت کانون خانواده محل آرامش می شود.

استاد حوزه علمیه خواهران به آیه ۲۱ سوره مبارکه روم اشاره کرد و گفت: خداوند در این آیه می فرماید: از نشانه های اوست که از نوع خودتان همسرانی برای شما آفرید تا بدان آرام گیرید و میانتان دوستی و مرحمت قرار داد .

طباطبایی اظهار کرد: خانه باید محل آرامش باشد و محلی برای تکامل زن و مرد تا بتوانند تربیت فرزندان را به نحو احسن انجام دهند، چون اگر سلامت و آرامش خانواده تأمین شود همین آرامش در اجتماع هم اثرگذار است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha