چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 1041114
۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
حجت الاسلام سیداسمعیل میرهاشمی معاون تبلیغ حوزه علمیه گیلان

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه گیلان گفت: پیاده راه فرهنگی رشت که در دوران دفاع مقدس محل اعزام رزمندگان به جبهه‌های حق علیه باطل بود و تشییع پیکر مطهر شهدا در آنجا برگزار می‌شد، امروز در سایه بی‌توجهی، به مکانی برای ابتذال فرهنگی، مدلینگ و آتلیه عکاسی دختران بدحجاب تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام سیداسمعیل میرهاشمی معاون تبلیغ حوزه علمیه گیلان امروز در نشستی با محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت، با توجه به مشکلات فرهنگی شهر رشت، اظهار داشت: پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت که این روزها متاسفانه جایگزین نام میدان شهدای ذهاب شده است، حال و روز خوبی از لحاظ فرهنگی ندارد.

وی افزود: پیاده راه فرهنگی رشت که در دوران دفاع مقدس محل اعزام رزمندگان به جبهه‌های حق علیه باطل بود و تشییع پیکر مطهر شهدا در آنجا برگزار می‌شد، امروز در سایه بی‌توجهی، به مکانی برای ابتذال فرهنگی، مدلینگ و آتلیه عکاسی دختران بدحجاب تبدیل شده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه گیلان تصریح کرد: مجموعه فرهنگ بانان استان در راستای ارتقای فرهنگی به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در رشت باید تلاش کنند.

حجت الاسلام میرهاشمی از آمادگی مبلغین حوزه علمیه گیلان جهت کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی و احیای امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان خبر داد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر در واقع زیربنای تمام حرکات اجتماعی اسلامی است.

واثق کاگرنیا رئیس شورای شهر رشت نیز از آمادگی و حمایت این شورا خبر داد و گفت: شورای شهر این آمادگی را دارد که مکان مناسبی را برای مبلغین حوزوی جهت ترویج امر به معروف و نهی از منکر، تدارک ببیند و از مبلغین حمایت لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • قمی IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 0
    بله ...... نتیجه مدیریت فرهنگی کشور