سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
استاندار یزد

حوزه/ استاندار یزد گفت: در قرارگاه عفاف و حجاب استان یزد تمرکز در زمینه عفاف و حجاب با اقدامات اغنایی و تبیینی است که اگر خوب تبیین شود قطعا جامعه هم همراهی خواهد کرد.

مهران فاطمی استاندار یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، در پاسخ به این سئوال که «تدابیر استان در خصوص مسئله حجاب و عفاف چیست؟» اظهار داشت: اولین نکته ساحت اندیشه در مسئله عفاف و حجاب و زیست عفیفانه وجود دارد، یعنی جوان ما می‌بایست در حوزه اندیشه اغناء شود.

وی تصریح کرد: عمده فعالیت هایمان باید ناظر به تبیین و اغناء مسئله عفاف و حجاب باشد که افراد هم دلشان، هم ذهنشان و هم فکرشان اغناء شود.

استاندار یزد، خاطر نشان کرد: مسئله عفاف و حجاب یک الزام عقلایی، قانونی، عرفی، شرعی و هم الزام دینی است، بنابراین عمده اقدامات ما باید ناظر به اقدامات اغنایی باشد.

فاطمی در خصوص اقدامات قرارگاه حجاب و عفاف استان یزد نیز خاطر نشان کرد: در قرارگاه عفاف و حجاب استان، تمرکز بر مسئله اقدامات اغنایی و اقدامات تبیینی است که اگر خوب تبیین شود، قطعا جامعه هم همراهی خواهد کرد.

وی ادامه داد: ما باید ۱۰۰ کار در حوزه اغناء افکار عمومی و یک کار در حوزه سلبی انجام دهیم و در همان حوزه سلبی هم می‌بایست با درایت و با ظرافت این کار را انجام داد.

استاندار یزد، ابراز کرد: هیچ‌کس را به زور نمی‌توان مجبور کرد، ولی مسئله رعایت قانون و احترام به قانون مهم است و قانون هم اصول و حدود را مشخص کرده است.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha