سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1041594
۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
معرفی دستگاه های برتر در حوزه عفاف و حجاب

حوزه/ دستگاه‌های برتر در عرصه حجاب و عفاف، همچنین گروه‌های جهادی مردمی و ستادهای امر به معروف و نهی از منکر برگزیده در این حوزه معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، همزمان با هفته دولت، بر اساس ارزیابی معاونت امور دستگاه‌های حاکمیتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، وزارت خانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، سازمان انرژی اتمی ایران، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و وزارتخانه امور اقتصاد و دارایی کشور به عنوان دستگاه‌های موفق در اجرای شاخص‌های عفاف و حجاب معرفی و از روسای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر این دستگاه‌ها تقدیر به عمل آمد.

لوح تقدیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در همین ارتباط به محمدهادی زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، مهندس محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، علی صالح آبادی رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دکتر سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی کشور اهدا شد.

همچنین از گروه‌های جهادی مردمی برتر و در واقع ناظران مردمی حوزه عفاف و حجاب نیز تقدیر به عمل آمد.

آقایان مصطفی امیری و غلامرضا مهدی زاده و خانم رقیه عباسی جزء جهادگرانی موفق این عرصه مهم بودند.

در ادامه، ستادهای امر به معروف و نهی از منکر برگزیده در حوزه عفاف و حجاب نیز معرفی شدند.

بهمن شهریاری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان، میثم صابریون دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان و سیدابراهیم میرعباس زاده دبیر ستاد امر به معروف استان اردبیل برگزیدگان این بخش بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha