دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1041312
۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
احمد واعظی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین واعظی، با صدور پیامی درگذشت آیت الله حاج شیخ محمدعلی ناصری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین احمد واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی، با صدور پیامی درگذشت آیت الله حاج شیخ محمدعلی ناصری را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ.

ارتحال ملکوتی عالم ربانی حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محمد علی ناصری (رضوان الله تعالی علیه) را به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر(ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، زعیم حوزه علمیه اصفهان حضرت آیت الله مظاهری (حفظه الله تعالی)، فرزندان فاضل و مکرم، حوزه‌های علمیه و شاگردان و علاقمندان آن مرحوم تسلیت عرض می‌نمایم.

استاد اخلاق شریفی که سال‌های عمر با برکت خود را در خدمت به ترویج اخلاق حسنه و معارف الهی اسلام سپری کرد و الگوی زهد، مجاهدت، حسن معاشرت ، اخلاق و تواضع بود که با صفای نفس، عشق و ارادت کم نظیری به حضرت بقیةالله الأعظم ارواحنا له الفداء داشت، و با همان صفا و عشق فعالیت‌های ماندگار و پر برکتی را در ایجاد مدارس علمیه و مراکز آموزشی و تربیت شاگردان متعدد، بنیان نهاد.

آن عالم وارسته همواره پشتیبان نظام اسلامی و امام راحل عظیم الشأن(قدس‌سره الشریف) بود و در حمایت از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) استوار بود. برای روح بلند آن عالم وارسته علو درجات و برای فرزندان بزرگوار و بازماندگان و ارادتمندان آن فقید سعید، صبر و اجر مسئلت دارم.

٢٨/محرم الحرام ۱۴۰۱/۶/۴

احمد واعظی

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha