دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام اسحاق سعیدی

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی، با صدور پیامی ارتحال عالم وارسته آیت‌الله ناصری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین اسحاق سعیدی ابواسحاقی در پیامی رحلت استاد اخلاق و عالم عامل آیت الله ناصری را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت عالم عامل و عارف صمدانی آیت الله ناصری دولت آبادی رحمة الله علیه موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

این عالم ارزشمند و الهی در طول سالیان متمادی، خدمات ارزنده ای را به امت اسلامی و حوزه های علمیه ارائه کردند.

در سیر و سلوک علمی و معنوی از محضر اساتید بزرگ علم و اخلاق بهره مند شدند و در علم و عمل خود نیز شاگردان زیادی را پرورش دادند.

در عرصه علمی بهره مند از حوزه علمیه نجف است؛ همانجا نیز در عرصه علمی و اخلاقی و عرفانی با عالمان و عارفان بنامی آشنا و از محضرشان کسب فیض نموده است.

آن عالم ربانی بعد از بازگشت از نجف در شهر اصفهان مخصوصا در مسجد کمر زرین با ارشادات خود شمع محفل طلاب و روحانیون و متدینین بوده است.

سالیانی که این حقیر در اصفهان توفیق تحصیل داشتم این عالم بزرگوار را شخصیتی معظم و باجذبه و تاثیرگذار یافتم.

آن سال ها طلاب بر خود فرض می دانستند حداقل درس اخلاق مسجد کمرزرین ایشان را که برای عموم برگزار می شد، حاضر شوند و عدم حضور خود را یک خسران تلقی می کردند.

مدرسه علمیه ای که ایشان تاسیس کردند از مدارسی بود که طلاب و فضلای بسیار خوب و ترازی را تربیت می کرد و بسیاری از ایشان هم اکنون در عرصه های گوناگون در خدمت به نظام اسلامی موفق عمل کرده اند.

راه و روش و سیر و سلوک معنوی و اخلاقی این عالم بزرگوار بواسطه نسلی که خود تربیت کننده آنها بود به فضل الهی تداوم دارد و در کنار خدمات ارزنده ای که داشته اند ان‌شاءالله باقیات الصالحات خواهد ماند و انفاس قدسیه آن بزرگمرد اخلاق و اخلاص راه نشان کسانی است که بخواهند در مسیر اخلاق قدم بردارند.

اینجانب رحلت آن عالم پارسا و فقیه فقید را به محضر امام زمان علیه السلام، مقام معظم رهبری حفظه الله، مراجع معظم تقلید دامت برکاتهم، حوزه های علمیه شیعه خصوصا حوزه علمیه بزرگ اصفهان، بیت محترم آن فقیه سعادتمند و همه شاگردان و ارادتمندان تسلیت عرض می کنم و از درگاه ایزد متعال، غفران و رحمت واسعه الهی را برای آن مرد اخلاق و فضیلت مسئلت دارم. عاش سعیدا و مات سعیدا.

اللهم اغفر للمؤمنین و المؤمنات و المسلمین و المسلمات

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha