شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و استاندار اصفهان با صدور پیام مشترکی ارتحال آیت الله ناصری (ره) را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، با صدور پیام مشترکی ارتحال استاد اخلاق آیت الله ناصری (ره) را تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

رحلت ملکوتی عالم جلیل، عارف بی بدیل و فاضل بی تمثیل، حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محمد ناصری (رحمه الله علیه) داغی گران بود که به فرموده پیامبر خاتم (صلی الله علیه و آله) مَوتُ العالِمِ مُصیبَهٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَهٌ لا تُسَدُّ.

بحق این شیفته حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، چراغی بود که مسیر الی الله را برای مشتاقان وصول و رهروان تهذیب نفس و شیفتگان لقای امام عصر (علیه السلام) روشن و مبین ساخت و حکیمی بود که ساخت مدارس علمیه و تدریس و تربیت شاگردان را سرلوحه حرکت علمی قرار داد و در ارشاد مردم لحظه ای کوتاهی ننمود و عالمی سخن دان بود که همواره هم مدافع نظام اسلامی و امام راحل(قدس الله نفسه الزکیه) باقی ماند و هم وظیفه الهی خود را در حمایت از مقام معظم رهبری(حفظه الله) به تمام و کمال به انجام رسانید.

این مصیبت را به حضرت صاحب العصر و الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید خصوصا زعیم حوزه علمیه اصفهان و علمای اعلام و حوزه های علمیه و بیت معظم‌له خاصه فرزندان عالم و فاضل ایشان و مردم شریف استان اصفهان، تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات را برای این عارفِ دانشمند مسئلت می نمائیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha