دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آبت الله ناصری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، در پیامی ارتحال عالم ربانی و رجل برجسته علم و اخلاق آیت الله ناصری دولت آبادی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، در پیامی ارتحال عالم ربانی و رجل برجسته علم و اخلاق آیه الله ناصری دولت آبادی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

ارتحال غمبار عالم جلیل القدر و عارف واصل، حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمدعلی ناصری، موجب تأسف و تأثر عمیق آشنایان و علاقمندان و مستفیدان از محضر پرفیض آن عالم ربانی است.

مرحوم آیت‌الله ناصری علاوه بر استفاضه از محضر بزرگان اصفهان و نجف از برکت عنایات حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام خوشه‌چین محضر عارفان زنده دلِ وادی ولایت گردید و در هجرت با برکتش به اصفهان طی دهه‌های متمادی مأمن دل‌های شیفته و جان‌های تشنه و علاقمندان به اخلاق و سلوک اخلاقی و عرفانی بود.

مجلس درس و محفل اخلاق او چشمه زلال صدق و صفا و حلقه آشنایی با معارف ناب قرآنی و ولایی و توسل به ساحت قدسی حضرت صاحب الامر ارواحنا فداه بود که جان و روح جوانان مؤمنی را صفا می‌داد که از اصفهان و اطراف ایران اسلامی به محضر سرشار از نورش می‌شتافتند و بهره‌مند می‌شدند.

همراهی آن فقیه اخلاقی و انقلابی و بصیر با نهضت امام خمینی کبیر و حمایت صادقانه و مستمر از مقام معظم رهبری و توصیه‌های ماندگارشان در حمایت از انقلاب و رهبر حکیم انقلاب، حکایت از عمق نگاه و بصیرت الهی و انقلابی ایشان داشت.

رحلت آن رادمرد فضیلت و تقوا و استاد بزرگ اخلاق و سلوک، ضایعه‌ای سنگین برای حوزه‌های علمیه و مردم مؤمن ما، به ویژه مردم عزیز و حوزه‌های علمیه اصفهان است.

اینجانب به نمایندگی از نمایندگان معزز ولی فقیه در استان‌ها و ائمه مکرم جمعه سراسر کشور و اعضای محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه این ضایعه مؤلمه را به محضر حضرت ولیعصر عجل‌الله تعالی فرجه و نایب بزرگوارش امام خامنه‌ای دامت برکاته و علمای اعلام بلاد، خصوصاً حوزه علمیه اصفهان و مردم مومن و ولایتمدار استان اصفهان و بالاخص به خاندان ارجمند و آقازادگان مکرم و سایر وابستگان ایشان تسلیت و تعزیت می‌گویم.

برای آن عالم ربّانی علّو درجات و حشر با حضرت ابا عبدالله‌ الحسین علیه‌السلام و برای بازماندگان و علاقمندان آن فقید فرزانه، صبر و اجر را از درگاه خداوند علیم و قدیر تمنا می‌کنم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمدجواد حاج علی اکبری

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha