دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ حوزه علمیه آذربایجان شرقی در پی رحلت آیت الله محمد علی ناصری دولت آبادی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در پی رحلت آیت الله محمد علی ناصری دولت آبادی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم: العلماء مصابیح الارض، و خلفاء الانبیا، و ورثنی و ورثة الانبیا.

فقدان عالم و مجتهد جلیل القدر، استاد اخلاق و خطیب خوش سخن، آیت الله محمدعلی ناصری رضوان الله تعالی علیه موجب تأثر و تألم شدید گردید.

آن مجتهد جلیل‌القدر، افزون بر اشتغالات گستردۀ علمی و تدریس و تألیف، فعالیت‌های تبلیغی و اجتماعی وسیع و اثربخشی داشت. جذبه و شعاع پرفروغ معنوی و روحی آن استاد راستین اخلاق، فضایی آکنده از معنویت را در همۀ بلاد می‌پراکند و دل‌های مشتاقان را جلا می‌بخشید.

اشتیاق زایدالوصف و عاشقانۀ آن عالم ربانی به قطب عالم وجود، حضرت ولی‌عصر(عج) که در بیان و سلوک ایشان متجلّی بود، قلوب بسیاری را متوجه مهدویت کرد و در گره‌زدن دل‌های مشتاقان و منتظران ظهور به آن کانون نور بسیار اثرگذار بود.

حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی این مصیبت و ضایعه بزرگ جبران ناپذیر را به ساحت حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، اساتید و علمای فرهیخته حوزه‌های علمیه کشور به ویژه به خاندان معزز و فرزندان مکرم آن عبد صالح تسلیت می‌گوئیم و خود را سوگوار و شریک غم جانکاه کانون بازماندگان داغدار می‌دانیم و علو درجات و قرب الهی را برای آن عزیزدل‌ها از درگاه خداوند قادر علیم مسالت می‌نمائیم.

اسماعیل روشن تن

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha