دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
1

حوزه/ سردار سرلشکر «صفوی» در پیامی با تسلیت رحلت آیت‌الله ناصری، این فقیه عالیقدر را باعث رونق علوم و معارف دینی و فقه اسلام دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار سرلشکر «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پیامی رحلت آیت‌الله ناصری دولت‌آبادی را به خانواده این فقیه عالیقدر تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

فرزندان محترم مرحوم حضرت آیت الله ناصری دولت آبادی رحمة الله علیه

سلام علیکم

رحلت جانسوز فقیه عالیقدر و عالم عامل، مردم‌دار و مردم‌یار، حضرت‌ آیت‌الله حاج‌ شیخ محمدعلی ناصری دولت‌آبادی (رحمة الله علیه) موجب تأسف و اندوه عمیق شد.

این عارف واصل و کم‌نظیر، از پرچم‌داران اسلام ناب و مفاخر حوزه‌های علمیه و شیفتگان و ارادتمندان خاص امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در عصر حاضر به شمار می‌رود که عمر پربرکت خود را در ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام سپری کرد و با درخشش در قلمرو عرفان و اخلاق اسلامی و تربیت شاگردان پرشمار فرهیخته و متصف به اخلاق نبوی و علوی، باعث رونق علوم و معارف دینی و فقه اسلامی گردید و آثار ماندگار خود را راهگشای حوزه‌های علمیه در پاسخ به نیازهای جامعه اسلامی قرار داده است.

این فقیه صمدانی از یاران دلبسته امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بودند که آثار و برکات خدمات مردمی ایشان ماندگار خواهد بود و بسیاری از خادمان نظام اسلامی و ملت ایران از جمله اینجانب از نفس پاک، ادعیه خالصانه و رهنمودهای سازنده آن عالم جلیل القدر بهره‌مند شده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha