دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر حوزه علمیه خراسان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان با تسلیت ارتحال آیت‌الله ناصری دولت‌آبادی، تصریح کرد: خدمات اجتماعی ماندگار آن عالم عامل در امتداد هدایت‌های تبلیغی ایشان نشان‌دهنده عمق توجه به مسئله مهم مردم‌داری و مردم مداری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سیدمصباح عاملی طی پیامی ارتحال آیت‌الله ناصری دولت‌آبادی، از اساتید اخلاق حوزه علمیه اصفهان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
انالله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم ربانی و سالک واصل، آیت‌الله حاج شیخ محمدعلی ناصری دولت‌آبادی (ره) که عمری را در طریق الی الله با حب به اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام گذراند، موجب اندوه فراوان برای حوزه‌های علمیه است.

این معلم مخلص و استاد اخلاق همواره نام و یاد حضرت بقیةالله عجل الله تعالی فرجه الشریف را سرلوحه گفتار و کردار خویش قرار داده بود و با عمل به علوم و معارف قرآن و معصومین علیهم‌السلام مسیر نورانی ایشان را به اقشار جامعه معرفی کرد و عمر شریف خود را در اعتلای مکتب تشیع و ترویج معارف الهی صرف نمود، تسلیت عرض می‌کنم.

خدمات اجتماعی ماندگار آن عالم عامل در امتداد هدایت‌های تبلیغی ایشان نشان‌دهنده عمق توجه به مسئله مهم مردم‌داری و مردم مداری است که روحانیت اصیل همواره در این راه قدم برداشته و آن استاد نیز همین شیوه را به یادگار برای نسل‌های حوزه علمیه برجا گذاشت.

ارتحال آن فقید سعید را به حضرت بقیةالله ارواحنافداه، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزویان و شاگردان و علاقه‌مندان به ایشان و به‌ویژه بیت مکرم تسلیت و تعزیت گفته، از درگاه خداوند متعال علو درجات و رضوان الهی برای آن معلم اخلاق مسئلت نموده و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

سید مصباح عاملی
مدیر حوزه علمیه خراسان
۵ شهریور ۱۴۰۱

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha