شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله آملی لاریجانی

حوزه/ آیت الله آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پی درگذشت عالم و خطیب ربانی، آیت الله ناصری (رضوان الله علیه)، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آیت الله صادق آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پی درگذشت عالم و خطیب ربانی، آیت الله ناصری(رضوان الله علیه)، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام آیت الله آملی لاریجانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم ربانی، خطیب فرزانه و استاد اخلاق حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محمدعلی ناصری (رضوان الله علیه) موجب تأسف و تأثر فراوان اینجانب گردید.

آن مرحوم در طول عمر پر برکت خویش اهتمام ویژه‌ای به نشر معارف اسلامی و شعائر اهل‌ بیت‌ (علیهم‌ السلام) بویژه ترویج مکتب انتظار و ترغیب به معرفت بقیة الله الاعظم و محبت به ساحت آن عزیز (عجل الله تعالی فرجه الشریف) داشتند. در دعوت مردم به توحید و خوف و خشیت و تقوا و زهد در محضر حق متعال بسیار ساعی بود. انفاس قدسی او بسیاری را به جناب حق رهنمون شده بود.لهم اجرهم و نورهم.

اینجانب فقدان این عالم نورانی را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع عظام، روحانیت معزز، بویژه مردم شریف استان اصفهان، ارادتمندان و بیت مکرم ایشان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

صادق آملی لاریجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha