چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
صفایی

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: مشکلات بسیاری در شهرستان جم وجود دارد، اما این همت بلند و همکاری و همیاری شما و با این ظرفیت منابع اعتباری که در منطقه جنوب استان وجود دارد، می‌توان در افق چهار سالانه همه این مشکلات را حل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در دیدار اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان جم، اظهار داشت: شهرستان جم در جغرافیای جنوب ایران به ‌ویژه استان بوشهر از جهات فرهنگی، علمی و در عرصه مبارزات ضد استعماری و ضد استبدادی جایگاه فوق العاده ویژه‌ای دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: شهرستان جم به جهت قابلیت‌های بالای سرزمینی در عرصه کشاورزی و حوزه‌های صنعت به ویژه صنعت انرژی فسیلی و مهم‌تر از همه، وجود منابع انسانی، بسیار ارزشمند است که در طول تاریخ شناخت نامه این منطقه مزین به شخصیت‌های بسیار بزرگ است که مایه افتخار و عزت ایران و استان بوشهر هستند.

امام جمعه بوشهر افزود: شهرستان جم منطقه‌ای است که از جهات فرهنگی، عمرانی، آموزشی، هنری و همه حوزه‌های تمدن آفرین باید توجه فوق‌العاده ویژه‌ای به آن شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: مشکلات بسیار زیادی در شهرستان جم وجود دارد، اما این همت بلند و همکاری و همیاری شما و با این ظرفیت منابع اعتباری که در منطقه جنوب استان وجود دارد، می‌توان در افق چهار سالانه همه این مشکلات را حل کند.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: مشکل آب شهرستان جم، یک بحران تاریخی است و امیدواریم به زودی با همیاری و همکاری وزارت نفت و نیرو و عمل به انجام تعهدات، مشکلات خط انتقال آب حل شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه وضعیت جاده جم بسیار خطرناک و آسیب زا است، افزود: هر چه زودتر جاده جم به سیراف و جم به فیروزآباد به دلیل تردد بسیار زیاد و حمل و نقل جاده‌ای به طور ویژه بررسی شود و در اولویت کار قرار گیرد، تا از حیث آسیب‌های جانی و تصادفات این معضل حل شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تصریح کرد: در حوزه آموزش در شهرستان جم ۵۰ کلاس تخریبی وجود دارد که تا مهر سال آینده هر چه زودتر باید تعمیر و به سازی شود، علاوه بر این شهرستان جم نیازمند ۲۰ مدرسه می‌باشد که لازم است هر چه زودتر تامین اعتبار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha