یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ی

حوزه / مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت: خط نفوذ در مقطع فعلی به صورت پیشرفته‌تر و به روزتر وجود دارد، لذا در برابر این خط باید کاملا آگاهانه و خردمندانه‌تر نسبت به قبل عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مراسم گرامیداشت شهدای مؤتلفه همزمان با هفته دولت شامگاه شب گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، و جمعی از روحانیون، مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد باب الحوائج کاشان برگزار شد.

علیرضا رضا زاده مشاور وزیر جهاد کشاورزی، در این مراسم ضمن تسلیت ارتحال معلم اخلاق آیت الله محمدعلی ناصری، به توصیه‌ای از این عالم ربانی اشاره کرد و اظهار داشت: در دیداری که ده سال پیش با ایشان داشتم، این طور تاکید داشتند که هر وقت ذکر یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی را به مرده خواندید و زنده شد تعجب نکنید.

رضازاده افزود: مرحوم آیت الله ناصری در این دیدار در حالی که بغض درگلو داشت گفت "از خدا بخواهید که خون کثیف ما را در راه خودش قبول کند".

مشاور وزیر جهاد کشاورزی، زندگی شهیدان رجایی و باهنر و شهدای مؤتلفه را مجاهدت در راه خدا دانست و با بیان اینکه شهید عراقی در برابر شکنجه‌های ساواک در دفاع از اسلام کوتاه نمی‌آمد، تصریح کرد: شهید عراقی، انقلابی سال ۱۳۴۰ و شریک در قتل منصور می‌باشد.

وی با بیان اینکه شهید عراقی با اعتراضات شدید در زندان دولت کفر توانست رژیم منحوس پهلوی را وادار به برپایی نماز صبح کند، یادآورشد: شهید عراقی تنها شهیدی بود که در دوران انقلاب امام راحل در تشییع جنازه‌اش شرکت کرد.

رضا زاده با اشاره به شخصیت شهید اندرزگو، خاطر نشان کرد: این شهید که نیروی امنیتی جبهه انقلاب بود علاوه بر مجاهدت‌های زیاد در راه دین، فرزندانش را به تحصیل در حوزه‌های علمیه تشویق و ترغیب نمود.

وی به شخصیت شهید لاجوردی اشاره کرد و گفت: این شهید علاوه بر تعامل با تمام گروه‌های سیاسی، مخزن الاسرار انقلاب، نفوذ و نفاق در ایران بود.

مشاور وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه شهید لاجوردی کسی بود که کشمیری را بیش از همه می‌شناخت، یادآور شد: بزرگترین ضربه‌ای که در انقلاب خوردیم از کسانی نبوده که به ما حمله نظامی کردند، بلکه از کسانی ضربه خوردیم که مزدور آمریکا بودند.

وی با محکوم کردن جسارت به شهید همدانی، گفت: فردی که به انتخابات اعتراض داشت و الان به شهید همدانی توهین می‌کند، بداند که این شهید همدانی بود که به فرمان مقام معظم رهبری در کنار سردار سلیمانی داعش را در سوریه و عراق زمین گیر کرد و در مقابل ورود این گروه تروریستی به داخل ایران ایستاد.

وی مبارزه با داعش و شهادت در مسیر دفاع از حرم اهل بیت(ع) را حکم ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: خیلی‌ها در این چند ساله با برگزاری جلسات آن چنانی و قمه زدن دم از امام حسین(ع) زدند، اما آن جایی که نیاز شد خون رگ گردن برای دفاع از ناموس ابا عبدالله الحسین (ع) در سوریه زده شود، آن جا حکم ولی فقیه کار کرد.

رضا زاده حکم ولی فقیه را شهید ساز دانست و گفت: حکم ولی فقیه است که وقتی دست کسی در راه دفاع از اسلام و نظام قطع می‌شود متبرک به جانبازی انقلاب می‌شود.

وی شهدای مؤتلفه را رسوا کنندگان و تبیین کنندگان جهاد تبیین در تشریح خط نفوذ و هم فدایی خط نفوذ دانست و خاطرنشان کرد: خط نفوذ در مقطع فعلی به صورت پیشرفته‌تر و به روزتر وجود دارد، لذا در برابر این خط نفوذ باید کاملا آگاهانه و خردمندانه‌تر نسبت به قبل عمل کنیم.

مشاور وزیر جهادکشاورزی، در ادامه با گرامیداشت هفته دولت، دولت سیزدهم را انقلابی، حافظ ارزش‌های نظام و نوکر مردم دانست و گفت: این دولت طی یک سال گذشته با ۳۱ سفر استانی به دور افتاده‌ترین نقاط کشور توانسته بسیاری از مشکلات را برطرف نماید.

وی، افزایش ۷۰ درصدی صادرات به کشورهای منطقه را مهمترین دستاورد دولت سیزدهم در یک سال گذشته عنوان کرد و یادآور شد: در حالی که کشورهای دنیا به خاطر جنگ اوکراین درگیر جنگ غذا و قیمت گندم می‌باشند اما در ایران علیرغم خشکسالی، در کنار ذخیره گندم مورد نیاز کشور، با تامین دو میلیون تن دیگر به خود کفایی گندم خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه در اصلاح اقتصادی شاید با مشکلاتی روبرو بودیم ولی در بلند مدت و میان مدت نتیجه بخش خواهد بود، تصریح کرد: در سال جاری دولت سیزدهم پولی که به کشاورز ایرانی برای خرید گندم داده، معادل سه سال گذشته است.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha