یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه

حوزه/ مدیر مسئول خبرگزاری حوزه گفت: راه اندازی پویش انتظار از مسئولین حوزه، در هیچ کجای کشور سابقه نداشته که رسانه ای بیاید و عملکرد مدیران خود را به نقد بکشد. این کار تنها در حوزه سابقه داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه، در بازدید امروز حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز، رئیس دانشگاه قم از خبرگزاری حوزه، مرکز رسانه حوزه را رسانه اول در حوزه دین و فرهنگ دانست و مهمترین خصوصیات آن را تولید محتوای مناسب و کارآمد، به روز بودن، بازتاب درست و به موقع اخبار، کنشگر محصولات فرهنگی، داشتن دبیرخانه رصد وقایع درون حوزه و عرصه دین داری برشمرد .

سخنگوی حوزه، برخورداری از کانال های متعدد برای نشر محتوای دینی، همکاری با سایر رسانه ها برای نشر محتوای دینی، ارائه ویژه نامه در مورد زندگی بزرگان دینی در عرصه عرفان، معرفت، فلسفه، راه اندازی پویش انتظار از مسئولین حوزه، بیان نقد و نقطه نظرات در مورد مدیریت بهتر و اداره کردن حوزه های علمیه را دیگر ویژگی های رسانه حوزه عنوان کرد.

وی بیان داشت: راه اندازی پویش انتظار از مسئولین حوزه، کاری است که از سوی خبرگزاری حوزه انجام شد . در حالی که در هیچ کجای کشور سابقه نداشته است که رسانه ای بیاید و عملکرد مدیران خود را به نقد بکشد. این کار تنها در حوزه، سابقه داشته است.

مدیر مسئول خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه، گفت: رسانه حوزه نسبت به سال های گذشته رشد قابل توجهی داشته و دلیل این مسئله بکارگیری عوامل فوق در ادامه راه بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha