جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سردار حسین اشتری

حوزه/ فرمانده کل انتظامی کشور گفت: روحیه مردم‌داری، اخلاص در عمل و گفتار، عشق و ارادت به حضرت حجت(ع) و پشتیبانی از نظام، انقلاب و ولایت همه از ویژگی‌های بارزی بودند که آیت‌الله ناصری را به چهره‌ای محبوب در بین مردم تبدیل کرده بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری، در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری عالم ربانی و استاد علم و اخلاق آیت‌الله محمد علی ناصری با تسلیت ضایعه رحلت جانگداز این عالم بزرگ اظهار داشت: روحیه مردم‌داری، دلسوز مردم بودن، اخلاص در عمل و گفتار، عشق و ارادت به حضرت حجت(ع) و پشتیبانی از نظام، انقلاب و ولایت همه از ویژگی‌های بارزی بودند که آیت‌الله ناصری را به چهره‌ای محبوب در بین مردم تبدیل کرده بود و همین امر باعث شد تا امروز شاهد حضور پرشور دسته‌ها و گروه‌های مردمی در تشییع پیکر او باشیم.

وی بیان کرد: آیت الله ناصری شاگردان بسیار بزرگی را پرورش داد و کسانی را در جامعه بر جا گذاشتند که هر کدام آن‌ها افتخار بزرگی برای جهان تشیع هستند.

اشتری با بیان اینکه اساتید بزرگی همچون مرحوم آیت الله ناصری راه رسیدن به کمال و تعالی را به ما نشان می‌دهند، گفت: امروز انتظامی کشور در مسیر پیروی از راه علما قدم بر می‌دارد و امیدواریم ما هم بتوانیم راه این عزیز بزرگوار را طی کنیم و گفته‌های او را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

فرمانده کل انتظامی کشور با تقدیر و تشکر از حضور گسترده و پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله ناصری عنوان کرد: مردم اصفهان یک بار دیگر دِین خود را به علمای اسلام که حق بزرگی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی دارند ادا کردند و با وجود هجمه‌های غرب که تلاش می‌کنند مردم را از اسلام و انقلاب جدا کنند یک بار دیگر عشق و ارادت خود به علمای دین نشان دادند و ثابت کردند که به ارزش‌ها و اعتقادات‌شان پایبند هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha