دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1041730
۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
تصاویر/ تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله ناصری در اصفهان

حوزه/ بیت مرحوم آیت الله محمد علی ناصری از آحاد مردم برای رقم زدن حماسه ای بی بدیل در مراسم تشییع و خاکسپاری این عالم وارسته تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، بیت مرحوم آیت الله محمد علی ناصری(ره) در پیامی از آحاد مردم کشور و اصفهان بابت رقم زدن حماسه ای بی بدیل در مراسم تشییع و خاکسپاری این عالم وارسته تشکر و تقدیر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
عن مولانا علی بن موسی الرضا علیهما السلام:
من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عز و جل

اندوه جانکاه و فقدان پدر و استادی که سراسر عمر شریف خود را در مسیر کسب رضای الهی و نشر معارف نورانی قرآن و عترت سپری کرد به سادگی قابل زدودن نیست، ولی حضور کم نظیر مردم شریف و ولایت مدار استان اصفهان و سایر نقاط ایران و برخی از کشورهای اسلامی در مراسم تشییع باشکوه و درس آموز آیت الله ناصری، به یقین مرهمی است بر داغ این مصیبت ،که زبان و بیان از ادای حق سپاسگزاری این نعمت ناتوان و الکن است.

بر خود واجب می‌دانیم به قدر بضاعت خویش از یکایک تشییع کنندگان و نیز حضرات علما و مراجع و شخصیت هایی که با پیامهای التیام بخش خود از شدت این ضایعه کاستند تشکر و قدردانی نماییم.

به ویژه از مقام شامخ رهبر معظم انقلاب که در طول دوران بیماری آن معلم اخلاق و پس از ارتحال ایشان با پیام محبت آمیز خود ما را مرهون لطف خویش نمودند.
همچنین خداوند متعال را به خاطر نعمت وجود ملتی قدرشناس و دوستدار علم و عالم و دلباخته امام عصر علیه السلام و خدمتگزاران آستان حضرت، بی نهایت سپاسگزاریم.

دوام عزت و سربلندی این امت بزرگوار و استمرار راه پرنور آن عالم ربانی را از درگاه الهی مسئلت می نماییم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha