شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مهدوی

عضو خبرگان رهبری گفت: آیت الله ناصری، اسوۀ اخلاص و چشم‌ و چراغ حوزه‌های علمیه و پناهگاه طلاب علوم دینی و مردم متدین و انقلابی بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت الله سیدابوالحسن مهدوی، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی ارتحال عالم ربانی و استاد اخلاق و عرفان آیت الله ناصری را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدّها شیء

ارتحال عالم ربانی و استاد اخلاق و عرفان آیت‌الله آقای حاج شیخ محمدعلی ناصری (رضوان‌الله‌علیه) اینجانب و تمام ارادتمندان و شاگردان معظم‌له را در سوگ و اندوه فرو برد.

ایشان اسوۀ اخلاص و چشم‌وچراغ حوزه‌های علمیه و پناهگاه طلاب علوم دینی و مردم متدین و انقلابی و مجسمه‌ی توجه به توصیه‌ی دائمی‌شان بودند: «در همه مشکلات، یابن‌الحسن یابن‌الحسن فراموش نشود».

آهنگ مخلصانه آن مرد خدا هنگام توسل به امام زمان(علیه‌السلام) تا ابد در گوش شنوندگان طنین‌انداز و اندرزهای مشفقانه‌شان همیشه آویزه‌ی گوش ارادتمندان خواهد بود.

اینجانب ارتحال این عالم ربانی را به محضر حضرت ولیعصر(ارواحنافداه)، رهبر معظم انقلاب و مراجع معظم تقلید، حوزه‌های علمیه و بیت مکرم و آقازادگان محترم و عموم مردم اصفهان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم رضوان الهی و حشر با حضرات معصومین(علیهم‌السلام) خواهانم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha