چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
سردار سید کمال هادیانفر

حوزه/ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها ما امسال جمعیت گسترده‌ای از زائران ایرانی عازم عتبات عالیات خواهند شد و تردد بیش از ۹۶ درصد زائران از طریق مرزهای زمینی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خوزستان، ساعتی قبل سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور از پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد.

وی همچنین با حضور در پارکینگ بزرگ شلمچه، از زیرساخت‌های آن و تمهیدات ترافیکی صورت گرفته در مسیر منتهی به این مرز بازدیدی را انجام داد.

سردار هادیانفر با تأکید بر آمادگی بخش‌های مختلف انتظامی کشور به ویژه راه و راهور برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها ما امسال جمعیت گسترده‌ای از زائران ایرانی عازم عتبات عالیات خواهند شد و تردد بیش از ۹۶ درصد زائران از طریق مرزهای زمینی است.

وی عنوان کرد: برآورد می‌شود بیش از ۶۵ درصد زائران اربعین با خودروهای شخصی به مرزهای چهارگانه مهران، شلمچه، چذابه و خسروی مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: هشت هزار دستگاه اتوبوس از طریق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهیا شده و کار انتقال زائران را به مرزهای زمینی برعهده خواهند داشت.

هادیانفر بیان کرد: افزایش سفر زائران اربعین حسینی، نگرانی افزایش سوانح رانندگی را نیز ایجاد می‌کند که امیدوارم با همکاری خود زائران و ناوگان حمل و نقل عمومی شاهد به حداقل رسیدن تصادفات باشیم و هیچ کدام از هموطنانمان جان خود را از دست ندهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha