شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
س

حوزه / در دیدار رایزن فرهنگی جمهوری عراق با رئیس دانشگاه کاشان، نامه رسمی قرار گرفتن دانشگاه کاشان به عنوان دانشگاه مورد تایید وزارت آموزش عالی و پژوهش‌های علمی جمهوری عراق در سال ۲۰۲۳-۲۰۲۲ میلادی، تقدیم عباس کتابی رئیس دانشگاه کاشان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، امروز در دیدار رایزن فرهنگی جمهوری عراق با رئیس دانشگاه کاشان، نامه رسمی قرار گرفتن دانشگاه کاشان به عنوان دانشگاه مورد تایید وزارت آموزش عالی و پژوهش‌های علمی جمهوری عراق در سال ۲۰۲۳-۲۰۲۲ میلادی، تقدیم عباس کتابی رئیس دانشگاه کاشان شد.

عباس کتابی رئیس دانشگاه کاشان در این جلسه با بیان اینکه از سال ۱۳۹۵ این دانشگاه در لیست سیاه وزارت علوم کشور عراق قرار گرفته بود، اظهار داشت: با پیگیری‌های متعدد مدیریت جدید و تلاش‌های رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق، خوشبختانه دانشگاه کاشان در فهرست دانشگاه‌های معتبر و مورد تایید وزارت آموزش عالی و پژوهش‌های علمی عراق قرار گرفت.

وی افزود: با قرار گرفتن دانشگاه کاشان در فهرست دانشگاه‌های معتبر و مورد تایید کشور عراق، زمینه جذب دانشجو از این کشور و انجام مبادلات علمی با این دانشگاه تسهیل و هموار خواهد شد.

رئیس دانشگاه کاشان از پذیرش دانشجوی عراقی از مهرماه سال جاری در این دانشگاه خبر داد و خاطر نشان کرد: انجام کارهای تحقیقاتی و علمی در زمینه‌های مختلف با محققان دانشگاه‌های عراقی در برنامه دانشگاه قرار دارد.

وی یادآور شد: این تبادلات علمی و فعالیت‌های مشترک علمی پژوهشی می‌تواند در حوزه‌های مختلف از جمله تبادل استاد، انجام پایان‌نامه‌های مشترک، برگزاری کنفرانس‌های مشترک علمی، برگزاری دوره‌های کوتاه و بلند مدت آموزشی، پژوهشی را شامل شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha