دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با فرمانده و پرسنل پدافند هوایی شرق کشور بیان داشت: آسمان ایران از امن ترین آسمان های جهان است و دشمن هر جایی که خط قرمز را رد کند باید آماده برخورد جدی نیروهای مسلح ایران باشد و اکنون شاهد همگام شدن قوای سه گانه و نیروهای مسلح با همدیگر هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، صبح امروز در دیدار با فرمانده و پرسنل پدافند هوایی شرق کشور به مناسبت سالروز تشکیل پدافند هوایی، اظهار داشت: با چه زبانی می توان خدا را شکر کرد که امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بعد از تحمل دوران ذلت و زخم های عمیق، زمان پهلوی، مایه افتخار این جامعه اسلامی شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: بیش از یکصد سال عوامل استعمار هر کاری خواستند با این ملت کردند و کسی نبود که از ملت ایران دفاع کند و با بی عرضگی پادشاهان بی غیرت بخش های بسیاری از کشور از دست رفت و اربابان بیرونی به تعیین پادشاهان ایران می پرداختند.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی همه چیز تحت تصرف استعمار بود، افزود: این حرکت انقلابی و ساختار جدید بعد از ۴۰ سال از یک قدرت بی نظیر در سطح بین الملل برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی عنوان داشت: مجموعه نیروهای مسلح ایران قبل از انقلاب تحت امر دیگران بودند و وقتی شرایط کشور تغییر کرد بر اساس دین، وجدان و تعهد خودشان در دفاع از مردم ایستادند و مبارزه با بیگانه را مردانه آغاز کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح ۴۳ سال است که به عهد خود با امام راحل با وفا مانده اند، گفت: امروز آسمان ایران از امن ترین آسمان های جهان است و دشمن هر جایی که خط قرمز را رد کند باید آماده برخورد جدی نیروهای مسلح ایران باشد و اکنون شاهد همگام شدن قوای سه گانه و نیروهای مسلح با همدیگر هستیم.

وی بیان کرد: منطقه امروز شکل دیگری به خود گرفته است و اسرائیلی که یک روزی ارتش سوم و یا چهارم جهان بود امروز به حالت ترس هر شبانه روز را می‌گذارد و اعتراف به فروپاشی کرده اند و این منحصر در فلسطین نمی شود و استقلال و اتحاد کشورهای اسلامی باعث ناامن شدن منطقه برای اسرائیل و استعمار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین ادامه داد: مشاهده می‌کنید که امروز اروپای پُر ادعا به حالت گدایی افتاده و به هر حال مردم جهان به ایده جمهوری اسلامی و سمبل عدالت امام علی(ع) و شهید راه عدالت امام حسین(ع) پی برده اند و به خاطر این انگیزه به اربعین حسینی می روند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه اربعین حسینی مرکز عدالت ایده هر انسان بالفطره است، افزود: امروز اربعین حسینی نه مرز جغرافیایی و نه مرز مذهبی دارد و از همه جهان با هر دین و مذهبی در این حرکت عظیم شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه آدرس امام زمان(عج) را از حضرت سیدالشهدا(ع) می گیرند، گفت: خداوند این فرصت طلایی را به ما بعد از آن همه زورگویی ها داده است و امیدواریم کار مضاعف شود و وظیفه سنگین آمادگی جهان برای ظهور عدالت بر عهده انقلاب اسلامی قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha