شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ زکزاکی

حوزه/ معاون مجلس سنای نیجریه با شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی این کشور در محل اقامتگاه وی در شهر ابوجا پایتخت نیجریه دیدار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، سناتور دانجوما لاه؛ معاون مجلس سنای کشور نیجریه به همراه هیئت همراه و به نمایندگی از مجمع سناتورهای ایالت کادونای جنوبی با شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان این کشور در شهر ابوجا دیدار و پیرامون برخی مسائل گفتگو و تبادل نظر کردند.

سناتور دانجوما در بخشی از صحبت های خود خطاب به شیخ زکزاکی گفت: من به عنوان یک شخص مسیحی و برادر ایمانی شما، حب و محبت شما را شدیدا در قلب خود احساس میکنم زیرا که به خوبی میدانم شما به چه اندازه از جوانان و مردم مسیحی کشور دستگیری میکنید و بر این مسئله واقف هستم که شما در کشتار سال ۲۰۱۵ چگونه از جان گذشتگی کردید تا به تعدادی از جوانان مسیحی حاضر آسیبی نرسد.

وی همچنین در ادامه افزود: شهادت تعدادی از فرزندان رشیدتان و جمعی از بستگان و خانواده شما در آن روز خونبار در زاریا قلب مرا به شدت به درد می‌آورد از این رو به شما تسلیت میگویم و از خداوند میخواهم به شما و همسرتان صبر و استواری در راه هدف عطا کند، لطفا مرا نیز همچون پسر مطیع و فرمانبردار خود بدانید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha