چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: در کنار برنامه ریزی برای آموزش نظامی نیروها باید برای تقویت بنیان‌های اعتقادی آن‌ها نیز برنامه‌ریزی و تلاش شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه زاهدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی محامی، نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان در دیدار فرمانده و افسران پایگاه پدافند هوایی زاهدان، گفت: دفاع از مرزهای هوایی کشور کاری مهم بوده و تصمیم مقام معظم رهبری مبنی بر تفکیک این مجموعه از قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص)، نشان از اهمیت این کار و لزوم توجه بیشتر به این حوزه است.

امام جمعه زاهدان افزود: نیروی پدافند هوایی تاکنون از عهده وظایف محوله به خوبی بر آمده و روز به روز از حیث امکانات لجستیکی و نیز کسب مهارت‌ها و آموزش‌ها پیشرفت داشته و در کنار همه این‌ها ویژگی ممتاز رزمندگان ما که سبب پیروزی و سربلندی در دوران دفاع مقدس و دیگر بازه‌های زمانی شد ایمان رزمندگان است که از همه هستی و توان خود گذشته و جان در طبق اخلاص گذاشتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محامی با اشاره به مهمترین محور بیانات خود در دیدار صورت گرفته در سال گذشته مبنی بر لزوم تقویت توان علمی، مهارتی، لجستیکی و برنامه ریزی برای ایمان، باور و کسب آموزش‌های لازم به نیروها به قرائت و ترجمه آیه ششم سوره مبارکه تحریم پرداخت و عنوان کرد: خداوند متعال در این آیه بیان داشته است ای کسانی که ایمان آورده‌اید خود و خانواده‌تان را از آتش دوزخ نگاه دارید آتشی که سوخت آن از انسان‌های کافر تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: قیامت تجلی همین دنیاست و در این دنیا هر چیزی که بسازیم محصول آن را در آخرت دریافت می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان اظهار کرد: انسان مسئولیت مراقبت از خود را دارا می‌باشد اما این مسئولیت تنها در برابر خود او نیست بلکه در برابر خانواده نیز مسئول خواهد بود و حتی به عنوان یک شخصیت حقوقی نیز نیروهای تحت امر از جمله اعضای خانواده او بوده و در برابر آن‌ها مسئولیت دارد.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: جایی که انسان حوزه نفوذ و امکان تأثیرگذاری داشته باشد دارای مسئولیت است و این مسئولیت در حوزه کاری هر کس بر عهده او بوده و باید مراقب خود و نیروهایمان باشیم و هر کس به فراخور شرایط خود باید انواع مراقبت‌ها را داشته باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محامی تأکید کرد: برای عمل به چنین چیزی باید خیلی زحمت کشیده و از نفس مراقبت شود و طبق فرمایش حضرت علی (ع) که فرمود دل خانه خداست و من در خانه خدا غیر خدا را راه نمی‌دهم و زمانی که مسئولیت جمع دیگری را نیز عهده دار باشید به مراتب کار سخت‌تر است.

وی افزود: در کنار برنامه ریزی برای آموزش نظامی نیروها باید برای تقویت بنیان‌های اعتقادی آن‌ها نیز برنامه‌ریزی و تلاش شود و چنین هدفی بدون زحمت حاصل نخواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha