دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله مقتدایی

حوزه/ آیت‌الله مقتدایی حوزه‌های علمیه خواهران را در سال‌های اخیر دارای پیشرفت‌های خوبی ارزیابی کرد و ادامه داد: از نظر علمی پیشرفت‌های خوبی در این حوزه‌ها بوده است و خواهران طلبه در موارد لازم در دانشگاه و حوزه حضور خوبی داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت‌الله مرتضی مقتدایی صبح امروز پنجشنبه ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۱ در مراسم معارفه حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه خواهران که در سالن آیت الله شرعی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، مدیر انتخاب شده را گزینه خوب و مشرف بر حوزه‌های علمیه خواهران توصیف کرد.

رئیس شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل، با اتفاق آرای شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران به عنوان مدیریت این حوزه‌ها انتخاب شد.

وی حوزه‌های علمیه خواهران را در سال‌های اخیر دارای پیشرفت‌های خوبی ارزیابی کرد و ادامه داد: از نظر علمی پیشرفت‌های خوبی در این حوزه‌ها بوده است و خواهران طلبه در موارد لازم در دانشگاه و حوزه حضور خوبی داشته‌اند.

آیت الله مقتدایی افزود: حدود پانصد مدرسه علمیه در سراسر کشور برای خواهران در سطوح دو، سه و چهار دایر است که حدود سیصد نفر در سطح چهار مشغول هستند و ۵۳۷۶ نفر استاد در این پانصد مدرسه در حال تدریس می باشند که اکثر این اساتید را خانم ها تشکیل می دهند؛ همچنین ۱۳۴۹ پایان نامه در حوزه‌های علمیه خواهران دفاع شده و تا به حال ۹۲۱ کرسی آزاداندیشی برگزار شده است.

وی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل ابراز داشت: یک مجموعه علمی و دلسوز نظام در اختیار شما گذاشته می‌شود که امیدوار هستیم با حضور شما و فضل الهی باعث پیشرفت حوزه‌های علمیه خواهران شوید.

رئیس شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران در بیان نکته‌ای اخلاقی درباره استفاده از وقت و زمان بیان کرد و گفت: از خوشگذرانی‌های دنیوی بگذرید، و در مسیر خداوند متعال قدم بردارید تا رضایت و خوشنودی خداوند متعال را به دست آورید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha